Uitgelezen 2019

woensdag 14 oktober 2009

Mijn eigen prof. dr. ir. Akkermans

Grote Pol is gevraagd! Wij hebben hier in huis onze eigen prof. dr. ir. P. Akkermans rondlopen, die dus ook om de klipklap roept: 'Ik bén gevraagd!'
Het is een eer in zijn nabijheid te mogen verkeren, op elk moment van zijn deskundigheid te kunnen profiteren en, ja, het is een groot genoegen zelfs in zijn armen in te mogen slapen. (Doe ik overigens nooit, veel te onhandig.., maar ach, het ís mogelijk!)

Zaterdag zal hij op het Lees- en luisterfestival in De Reehorst in Ede zijn opwachting maken. Allereerst als interviewer van de wereldberoemde Susanne Wittpennig, schrijfster van de razendpopulaire reeks over Maaike en Domenico, daarna ook nog als lid van Het Forum dat zal discussiëren over een aantal prikkelende stellingen over het christelijke kinderboek.

Overigens zijn de overeenkomsten tussen de 'echte' professor Akkermans en Grote Pol ver te zoeken... Gelukkig.

Hier nog maar eens een foto uit de oude doos die dat verschil tussen hen goed illustreert.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Het lijkt mij een leuke ervaring ineens te ontdekken zomaar getrouwd te zijn met de echte prof dokter S.J, Grotepol, hierbij mijn gemeende en hartelijke felicitatie.
Papaton

Anoniem zei

ps
De titel ir heb ik bewust weggelaten. Papaton

Anoniem zei

Owwwwwwww jaaaaaaaaaaaaa!!! Wij zijn ook zo'n fan van......toch wel Prof dr ir. Akkermans ('de naam IS genoemd!!!!')

Chris kan 'm ook nog eens heel goed nadoen....(kán een voordeel zijn..)

Maar ik denk dat Grote Pol toch een grotere gelijkenis vertoont dan Chris...DDWWN!
Van harte gefeliciteerd! MJ

Anoniem zei

Zonder baard ziet hij er veel leuker uit dan mèt! :)