Uitgelezen 2019

donderdag 15 oktober 2009

Gekakel

Ik kreeg van Zeeuwse mama een heuse award omdat ze mijn blog waardeert en ik mag 'm op mijn beurt weer doorgeven. Vreselijk moeilijk natuurlijk. Ik lees inmiddels dagelijks een flinke portie blogs en die zijn stuk voor stuk leuk, leerzaam en/of mooi. Maar ik wist toch al heel snel zeker dat ik deze award weg wil geven aan Willy. Ze heeft haar blog Gekakel genoemd, maar ik kan je vertellen dat Willy niet kakelt, noch bazelt, noch kraait, noch blaft. Maar ze daft wel. En ze doet nog veel meer leuke dingen. Dingen die ikzelf overigens ook heel vaak leuk vind, of ze denkt en voelt dingen die ik ook vaak zo denk en voel.
En dus is Willy heel leuk, want ik ben ook heel leuk. Op papier/scherm dan. Want je zou me eens in het echt moeten zien en horen, dat valt tegen, hoor!
Maar ik weet zeker dat Willy in het echt niet tegenvalt. En ook haar blog valt niet tegen: never a dull moment. En nu is ze vandaag ook nog een serie 30 days of happiness gestart! Het kan niet op! Dus alsjeblieft lieve, leuke Willy: hij's voor jou!

2 opmerkingen:

Tricky zei

oh wat leuk! wat zal ze blij zijn met die award...
en ja, ik vind haar blog ook heel erg de moeite waard, en die 30 days of happiness ook wel het navolgen waard ...
heeft ze meteen weer iets om over te schrijven in dat kader, hihi!
btw, ik vind dat jij de award ook meer dan verdiend hebt hoor! kom hier ook heel graag lezen...

Zeeuwse Mama zei

Wat een goed idee dat jij hem aan Willy geeft, dankje, dat wilde ik ook al doen, maar omdat ik de 2 voorgaande awards óók al aan haar doorgaf (omdat ik haar, én haar blog ook zo leuk vind ;-) vond ik het nogal wat om dat steeds maar te doen, maar zie hier; via jou komt ie alsnog bij haar! Leuk, leuk, leuk!
En ik heb het genoegen gehad om Willy en haar lief, én oudste en jongste in het echt te ontmoeten, en geloof me, ze zijn HEEL leuk en lief!