Uitgelezen 2019

zondag 13 september 2009

Verras me

Een paar weken geleden stuurde iemand per ongeluk een oud mailtje van Grote Pol door. Waarin hij onder andere meldde dat ie een weekendje met mij weg zou gaan. Ik blij! Ik verrast! Maar het was dus een oud mailtje. En dat had ik in eerste instantie niet door. Ik dacht al. Dat soort verrassingen, daar dróóm ik alleen maar van. Die worden nooit reëel. Maar ja, nooit kan het geloof te veel verwachten, zeggen wij dan in Huize Pollenstein.

In Spoor, het blaadje van de NS, stond een mooi te winnen arrangement, t.w.v. €695,-: een nachtje in de Van Gogh Suite in het Hilton. Met champagne enzo. Het enige wat je moet doen is wat gegevens invullen bij eropuit.nl. Dat lijkt ons allebei wel wat. Maar ja, áls hij dat arrangement voor ons wint, dan is het dus ook al geen verrassing meer.

Een weekendje in een leuk hotelletje in Groningen, dát zou nog eens een verrassing zijn. Of nee, nu ook al niet meer.

Ik zeg niets meer.

2 opmerkingen:

Mirjam zei

;)

(dagthort is m'n woordverificatie ;))

Daan zei

verrassing op mijn blog ;-{ )