Uitgelezen 2019

woensdag 2 september 2009

Love is in the school

I., 6 jaar en Z. ook 6 jaar praten bij de kapstokken op school:
I: Is jouw neefje aardig?
Z: Ja.
I: Vind je hem ook mooi?
Z: Mmm.
I.: Is tie ook lief?
Z.: Jahaa.
I.: Heb je al met hem gezoend?

N. (7 jaar) heeft bij mij wat leestoetsjes gedaan en mag nu een ander kind uit haar tafelgroepje bij me laten komen.
N.: Maakt het niet uit wie?
Ik: Nee, want jij was de eerste uit jouw groepje.
N.: O, dan doe ik een heeeele leuke! Wacht maar af, juf! (loopt raadselachtig lachend weg, doet even later de deur theatraal wijd open en wijst op M.) Verrassing! Het is M.
M. bromt: Ja, ál die meiden zijn op mij.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk! Onze oudste was ook zo een jochie...van de kleuterschool naar de gymzaal moesten ze altijd 2 aan 2 over de stoep lopen. Op een dag kwam hij aan: "Mahaaaam, wat moet ik nu doen, die meiden hebben altijd ruzie om mij want iedereen wil met MIJ naar de gymzaal lopen"

En eeh,,,,de woordverificatie wil dat ik hier "teringrap" ga schrijven, mooi zeg

Anoniem zei

Die M., wat een zwaar leven ;-)!