Uitgelezen 2019

dinsdag 4 oktober 2011

Prrr... ta lie loe 2

Van zo'n prrr... ta lie loe-momentje kikker je op. Ik probeer deze dagen echt te genieten van het goede dat er is. En er is genoeg, hoor. Glimmomentjes, schaterlachjes en 'gewoon' warm-van-binnenemoties. U wilt vast even meegenieten?

Nou. Dat kan!
Tadaa, ik deel trots met u drie genietenswaardige dingesdingetjes!

1. M'n 228 gehaakte vierkantjes van allemaal restbolletjes garen zitten eindelijk allemaal aan elkaar en vormen zo m'n mooiste deken ooit:



2. Ik kreeg bloemetjes van Grote Pol. Dit keer geen chrysanten of witte lelies, dat was al fijn genoeg. In kleine vaasjes gedaan, want zo vind ik ze het leukst:


3. Ik zag dat ik opeens 125 volgers heb! Welkom, welkom, Birgitte en de anderen die pas aangehaakt zijn! Ik zie mezelf al lopen met 125 mensen in een rijtje achter me aan. En langs de kant staan al die anonieme lurkers met vlaggetjes te wapperen. Nee, aan grootheidswaanzin ontbreekt het me niet...

17 opmerkingen:

biblejournaling.nl zei

Wat een prachtig resultaat! Echt een waanzinnige deken, wat een wérk.
jij mag beretrots op jeselluf!
nu nog een bijpassend schilderij maken :)

liefs kris

becced zei

Zo'n deken heet hier in huis "de therapiedeken" omdat het heel therapeutisch werk is, en een prachtig eindresultaat heeft :D.

Anoniem zei

Wat een kleurenpracht, super!

merula zei

vergeet het confetti-kanon niet in je optocht!
(de deken is super)

Aritha V. zei

Wow, dit is echt mooi ( die deken). Ja en je visie op je volgelingen vind ik ook erg interessant. 125 mensen achter je aan - naar het zwembad; overal gaan ze met je mee naar toe.

Die bloemen staan echt leuk in kleine vaasjes. Daar zou je helemaal vrolijk van worden en dan roep jij samen met je volgers: 'prrr ta lie loe!'

Fien zei

u is een kanjer!

Mrs. T. zei

Wat een prachtige deken. Echt geweldig gedaan. En die bloemetjes, ook al zo fraai.

tazzke zei

Allemaal samen naar evenementen, we gaan een uniform element moeten afspreken om elkaar niet kwijt te spelen in de massa.

Fantastisch deken, ik ben fan! En die bloemen zijn zo schattig, daar ben ik ook fan van.

Groetjes en nog heel veel volgers toegewenst

YKO zei

Ja die deken vind ik ook super en die optocht van volgers ik zie het helemaal voorme, allemaal in het touw om bij elkaar te blijven

Geniet van alle mooie dingen en jij bedankt voor dit mooie blog even een glimlach op m'n gezicht. Het was weer een zware vermoeiende verdrietige en nog veel meer dingen dag.

Groet Ineke

Irene zei

Geweldig waanzinnige deken!
Super!

Irene zei

Oh ja, en vergeet de fanfare niet in de optocht!!
Gezellig!!

Franca zei

Een prachtige deken!
De kleuren zijn zo leuk.
Knap trouwens dat je in moeilijke dagen zo het mooie kan zien. Sterkte!

Fokelien zei

Prachtig sprei! Zo eentje had ik vroeger thuis over mijn bed liggen!
Gezellig die bloemen! Geniet ervan!

lenteroos zei

Prachtige deken - daar is helemaal niets mis mee, leuk bedacht met alle randen in dezelfde kleur - geeft het een rustige uitstraling en toch vrolijk met die andere kleuren...

Juud zei

ik vind hem helemaal geweldig. krijg meteen zin in er ook een te maken. ff nog wat meer wol sparen

Unknown zei

Hé ehm.. ik ben zo'n anonieme lurker, blijkbaar.

Hoewel, ik ben helemaal niet anoniem voor jou hoor, ik vertik het alleen om lid te worden van welke blog dan ook.
Ik krijg er zo'n hyves-gevoel bij (een groot getal 'vrienden' achter je naam verzamelen) en ik vind dat gewoon he-le-maal niks om gevangen te zitten in zo'n volgervakje:). Puntnl.

Zo, ik heb gesproken:).
Maarre.. ik loop wèl mee in de optocht hoor, en hijs de vlag voor purperpol, terwijl ik 'driewerf hoera' roep door de microfoon.

Unknown zei

ps: En verder ben ik gewoon een wat eigenwijze blogger