Uitgelezen 2019

zaterdag 22 oktober 2011

Inspiratie en een vreemde boodschappenlijst

Na een week herfstvakantie komt ook de inspiratie weer. Ideetjes buitelen over elkaar heen.
Hou u vast, ik heb zelfs hele WILDE plannen! (of er ooit wat van terecht komt, durf ik niet te beloven, wel dat ik er trouw over zal bloggen, mocht het wel tot uitvoering komen. Ongeacht het resultaat.)

Inspiratie is het halve werk, zeggen ze toch? Ja, echt. Ik ben erg blij met deze ideeën, waarover nog allerlei geheimhoudingstoestanden zweven. Het hebben van ideeën vind ik al zó fijn, dat ik het uitvoeren heel wat minder belangrijk vind. En of Grote Pol blij is met de eindresultaten weet ik ook niet. Zo niet, organiseer ik een geweldige blogveiling, want wie wil er nu niet een originele Purperpol in huis hebben, wat het dan ook voor zal stellen...

En materiaal verzamelen, dat valt ook nog niet mee. Ik heb heel Huize Pollenstein al geplunderd, de rommelmarkten en kringloopwinkels met bezoekjes vereerd en nog is het niet genoeg. Daarom slinger ik m'n boodschappenlijst maar op het WeeWeeWee, misschien heeft u een gouden tip...

- een oude onbruikbare, maar ook waardeloze, atlas;
- ondraaglijke T-shirts in allerlei kleuren, maar niet geel, bruin of wit;
- oude televisiekasten met een beeldbuisdiameter van hooguit 40 cm, liefst met allemaal knopjes erop;
- achteruitkijkspiegels met enigszins buigbare stang;
- indeukbare waterafstotende kokers met een diameter van ongeveer 35 centimeter (wel perfect rond);
- een goudzoekerszeef;
- restafval van houten balkjes (lxbxh: bijv. 3x4x5, of 2x6x7, of 4x5x6, of zo);
- en een oude make-uppop. (Mrs. T.?)

4 opmerkingen:

Tineke Plooij zei

Een oude computermonitor voldoet zeker niet? Ik denk dat ik die nog wel ergens heb in mijn garage.
T-shirt(s) misschien, zou ik even moeten onderzoeken.

Mrs. T. zei

Ach lieverd, ik zou je met alle liefde Annemarie toesturen, maar ik ben bang dat jongste (en stiekem ook nog wel oudste) dát echt niet goed gaan vinden.
En helaas, de andere zaken op je lijstje heb ik hier ook niet liggen want die had je zo kunnen krijgen.
Ik word trouwens wel erg nieuwsgierig door dit logje.

merula zei

wat ben je van plan!????????

nicolette zei

Als dit allemaal uit je huis wég zou moeten, zou ik het begrijpen.
Maar je wilt deze meuk dus bínnen halen???
Hier word ik ook héél nieuwsgierig van!

Denk dat ik nog wel zo'n opmaakpop kan lospeuteren bij Maaike.