Uitgelezen 2019

vrijdag 21 oktober 2011

DWZI manipulatie

Kunstpol heeft een kamer.
In die kamer is een raam.
Op het raam zit verf.
Kunstpol vindt het mooi. Ik vind het lelijk. U ook.
In de herfstvakantie moest het er maar 'ns af, vond ik. Kunstpol vond van niet. Ik zou er nog eens goed naar kijken, beloofde ik, en misschien, heel misschien mocht het dan nog wel even blijven.

Dus ik keek en ik vond het nog steeds lelijk. Maar toen zag ik dit detail en ik smolt. Weer is het puberbrein me te slim af geweest...
Meer DWZI? Klik!

9 opmerkingen:

Tineke Plooij zei

echt te lief!

merula zei

ow ja smelt! Wat lief......

Anoniem zei

Hahaa ...lief en slim!!!

Trudy zei

Helemaal top die zoon van jou!!

Blauwe Druijffjes zei

Ha ha ha... lief!
Mag het nu dus wel blijven?!

Mrs. T. zei

Geniaal!

Unknown zei

HAHAHA (met hoofdletters en uitroepteken)!

MN zei

Voordat het er echt af gaat kun je er ook nog in tekenen met een bot houtje of een potlood zonder punt. En dan maak je nog een mooie foto voor ons ;-)

Hanneke zei

Wat een schatje (ook al is het dan een béétje berekenend!) Dit kind moet je houden!