Uitgelezen 2019

woensdag 19 oktober 2011

De (vitaminehatende) Polletjes alleen thuis...



13 opmerkingen:

fleur zei

HaHa....kom me bekend voor.
Moet denken aan onze kids op scoutingkamp; Gezonde koeken mee, schone sokken en ondergoed etc
En na een week zaten de koeken verkruimeld door de hele tas en alle sokken en onderbroeken nog schoon in t zijvak...Hadden ze niet kunnen vinden....
Ach Als ze het maar leuk hebben...
En dat hadden ze bij jou OOK!
groetjes Fleur

Mrs. T. zei

Hahahaha!

DharSon zei

Hahahahaha!!

Sjaantje zei

Hahahahaha :-)

Marieke zei

Oh wat een boeven!

Jet zei

Goed voor jou dat ze het bewijsmateriaal niet vernietigd hebben...!

Lies: zei

aré jom, en bananen zijn nog zo lekker!

sillie zei

whoehahahahahaha ze zijn wel geweldig :-D kun je trots op zijn hihihi

Josh zei

de boeven... bij ons nog net zo hoor, komt grote zoon bij me voor computerhulp voor de studie (ha,ha, bij je ouwe moedertje), slaat die de heerlijke pompoensoep af, maar propt hij zich vol met tosti's...

Gwennie zei

Wahahaha, geweldig!!!! (wie filmt nu wie??)

HOEPZIKA ! zei

Hahaha, humor hebben die jongens van jou! Lang leve PUBERS!!

Jose zei

Briljant!!

Aritha V. zei

Haha! Ik mis hier altijd van alles als ik eens een avondje weg ben geweest. Wil ik borrelnootjes pakken ... Waar zijn ze nou?