Uitgelezen 2019

dinsdag 31 augustus 2010

Tromgeroffel en trompetgeschal: de 3000ste reactie is binnen!

Ik vind het bijna jammer dit te moeten melden, want die enorme reactiestroom die deze actie teweeg bracht bevalt me wel. U belooft nu natuurlijk allemaal meteen spontaan zo door te blijven gaan, jahaaa, ik hoor het wel, dwars door de monitor heen....
En wie is die 3000ste dan? Greet! Greet die meteen beloond wordt voor haar gedragsverandering! Ze schreef namelijk eergisteren: Oef! Ik voel me schuldig. Ik ben zo'n stille genieter die elke keer weer de stukjes leest en geen reactie achterlaat. Ik kijk er elke keer naar uit. Ik vind ze echt leuk, al die belevenissen. Maar ik weet nooit goed hoe erop te reageren. Ik beloof mijn leven te beteren en eens wat vaker een reactie te geven. Succes verder. Ik hoop er nog lang van te mogen genieten.

Vandaag reageerde ze weer en dat deed ze dus precies op het juiste moment. Hier het bewijs:


Mail je me even je adres op purperpolletje@gmail.com, Greet? Dan zorg ik voor een spoedige verzending van het Purperpolletjesverwenpakket.

Even een paar reacties van mij op een aantal andere reacties:

Het scheelde maar een haartje van een olifantenstaartje of Sas had weer gewonnen. Zij was namelijk de 2999ste. En Ada, de 3001ste, vond het allemaal maar spannend en vroeg zich af of het vandaag zou gaan gebeuren. Jawel, Ada, maar je was dus nét te laat. Maar volgens mij woon jij in de Joenaitet Kingdum, dus ik ben eigenlijk blij dat ik dat zware pakket niet helemaal naar daar hoef te sturen!

Madelief, je bent van harte uitgenodigd een bod te doen op ons buurhuis, het wordt momenteel totally extremely gemake-overd. Je moet alleen nog even je twee huidige huizen verkopen en we zullen veel lol hebben samen. Zelfs dwars door de muur kunnen we lekker kletsen met elkaar, zo 'sociaal' zijn deze kouwe krotjes gebouwd. Hier, een foto. Veel beter, mooier dan je nieuwe huis, toch? Vooral het toilet is uiterst goed geventileerd.

Tineke P. kreeg acuut last van een wel heel kort kortetermijngeheugen (Pollentaal), want ze reageerde vlak achter elkaar met bijna dezelfde reactie op twee verschillende berichtjes. Wel jammer dat Tineke niet won, want die woont vlakbij en ik zie haar vaak fietsen met haar broek-zonder-legging-eronder. Zij ziet mij nooit, dus ik vraag me af of ze wel weet dat ik Purperpolletje heet. En dat ze me in het echt ook kent. Kan me niet voorstellen van niet, want Tineke P. is heul intelligent!

Als Fokelien de 6000ste is, krijgt zij een SuperPurperpolletjesverwenpakket. Beloofd.

Wiek wil graag een prijs. Ik vind ook dat ze die verdient met haar onderbroek-over-leggingoplossing, iets wat Anoniem ook al suggereerde. Maar ja, Anoniem, helaas kan ik je nu niet bij name de eer bewijzen die je toekomt. Ik had het zelf ook wel bedacht, want ik doe het altijd bij panty's, maar bij leggings durfde ik het niet zo. Maar Wiek en Anoniem dus wel. Digitaal applaus voor hen dus! Wiek, ben je nu blij? Je mag ook nog steeds die Colaspiegel op komen halen, hoor. Op de motor, koop je meteen een naaimachine hier in de buurt (ook al opheffingsuitverkoop en ik verklap het heus niet verder). Ik help je het hele zootje wel vastbinden achterop.

Ik ben jaloers op de flubberbillen van Diana. Tenminste, als dat betekent dat zij geen kiezen hoeft te laten trekken om haar streefgewicht te behouden/bereiken.

Karlijn, spring jij altijd op en neer in een paskamer om te testen of er iets afzakt? Ik heb altijd het idee dat er ergens in zo'n hok een verborgen camera is opgesteld. Dus ik ben, áls ik al iets in een winkel pas, altijd heel snel weg... Verkoopsters die belangstellend komen vragen of het past, kan ik eigenlijk wel schieten.

Gekakel, die met een legging op een rollade in een netje lijkt (denkt ze zelf, maar ik vind je er altijd geweldig mooi in proporties uitzien, hoor, past gewoon bij je), dacht dat er mensen al googelend op nakend wel op mijn blog terecht zouden komen. Nou, nog niet één, hoor. Wel onlangs iemand die op bloot en groot zocht. Geen idee wat die hier dacht te vinden!

Lieve mensen, tot blogs!

20 opmerkingen:

Unknown zei

Tjeeee volgens mij heb ik iets heel erg leuks gemist!!!:)....Gefeliciteerd voor Greet!!!! Ik ga eens even spitten in het archief........:)

Groetjes
Lynda

Diana zei

Lief Polleke...Er moet MINSTENS 10 kilo af....dus mijn flubberbillen zijn niet iets om jaloers op te zijn! Enne, werkt die tandartsregel ook andersom??? Ik moet een kies laten reconstrueren....zou er spontaan een kilo aankomen?!?!?!
Gefeliciteerd Greet!!

Mrs. T. zei

Potjeverdikkie, grijp ik weer naast die 3000ste reactie. En ik heb hier al zo vaaaaak gereageerd. ;-)

Anoniem zei

Gefeliciteerd met het verwenpakket, Greet. En jij met je 3000 reacties, Lydia. En iedereen die hier leest met de geweldige blogjes die Lydia ons steeds weer voorschotelt!

Enne ... groot & bloot? Heb net even gespiekt bij mijn statistieken: 'zijn onderbroek boven' scoort bij mij nogal hoog. En ik ben nog wel zo degelijk ;-)!

Neeltje zei

Hahaha! Nou, nog een dag of 2 en ik kan in m'n nieuwe huis ook eindelijk naar de wc, dus ik sla je aanbod helaas maar af. Met spijt in mijn hart, dat begrijp je natuurlijk *kuch*. En ik wil natuurlijk ook voorkomen dat je Polletjes met wc-rolletjes tegen de tussenmuur staan en in verbazing kunnen aanhoren wat mijn pubers allemaal durven te zeggen.. ;-)

It's me zei

Zuchhhhtttttttttt..............

Tricky zei

damn, heb hier precies weer iets gemist terwijl ik efkes horizontaal lag... leuke actie! en gefeliciteerd aan de winnares!

Greet zei

Wat leuk, Purperpol, dat ik toevallig die 3000ste ben! Ik vind het wel een beetje jammer voor al die anderen die ook zo driftig gereageerd hebben. Maar we hebben als troostprijs nog altijd jouw blog. Alvast bedankt voor je pakket.
Op naar de 5000!

Anoniem zei

oeps, dat scheelde dus echt niet veel ... gelukkig maar dat ik niet weer won anders zou ik beslist verdacht worden van stiekeme aandelen in Purperpol ...

Greet: van harte meid enne ... uit ervaring kan ik zeggen dat het pakket vast weer errug leuk en bijzonder zal zijn!

Op naar de volgende mijlpaal Lydia!

Wiek zei

Yes ! Ik ben zeker blij... en als we nog eens in de buurt komen, dan kom ik die cola-spiegel afhalen :-D Maar niet op de motor! Ook al bied je zo fijn aan te willen helpen de boel achterop te knopen :-)

Saralien zei

Noujazeg... weer niet gewonnen?! Reageer ik dan helemaal voor niets op je blogjes?! (-;

Greet, gefeliciteerd.

Karin zei

Sjips....Bij 4000 weer !?

YKO zei

Al ben ik dan ook niet de winnaar, Gefeliciteerd Greet, ik geniet ontzettend van je blogs Lydia,dus een verliezer ben ik ook niet.

Dus ga zo door, blijven wij veel reageren en dat wordt het vast weer zo gezellig hier.

Groetjes Ineke

ChoCho zei

Proficiat aan de winnaar - en bedankt purperpol om weer een lach op mijn gezicht te toveren - XXX

sillie zei

gefeliciteerd hoor... :-)
op naar de 10ooo :-)
je puberpollenverhalen vinnik altijd erg leuk...

lenteroos zei

Geniet van je prijs Greet - het is je van harte gegund... (maar ik gunde het mezelf ook wel een klein beetje hoor...)

Ada zei

Had ik nou maar ietsje eerder gereageerd:)
Ik bedacht vandaag trouwens ook al, dat het te duur zou zijn om een pakket naar het buitenland te versturen. Dat had niet gehoeven hoor!
Gegroet,Ada

ada zei

Oeps, sorry, ik dacht dat het de eerste keer verkeerd ging.
ada

Fokelien zei

Heerlijk toch zo elkaar bezig houden.. Je wordt bedankt Lydia! :-)
Greet, vertel je wel wat er in jouw welverdiende verwenpakket zit? Ben ik wel nieuwsgierig naar hoor, zeker nu ik een zesduizendbelofte in mijn zak heb!
Lydia, ga vooral lekker zo door met leuke humoristische, midden-in-het-levenblogjes schrijven... ik ben jaloers op je schrijftalent!

Tineke Plooij zei

Hoi Lydia,

Ik ben net terug van vakantie, en ik weet wel wie je bent.
Ik hoor geloof ik tot de mensen die niet zo goed opletten of ze bekenden zien als ze aan het fietsen zijn; als zo'n soort mensen bestaat, misschien ben ik wel de enige die daarin onoplettend is.
Ik ben er het allerslechtst in om mensen te herkennen die vanuit een auto naar me toeteren. Ik weet echt niet wat voor auto's mensen hebben, en wie er in een auto zit kan ik zo snel echt niet zien!