Uitgelezen 2019

maandag 23 augustus 2010

Grmmmmblllbllhhhh

Somshebjevandiedagendattutallemaalnietwil.

Dattutallemaalzotegenvaltenjeereigenlukhelemaalniksnieaanvindt.

Datjehetideehebtdatjedeallerallerzieligstevandehelewereldbentenjevergeetdatjeheusdeenigenietbent.

Datjehetliefstinjebedblijftliggenlezenenpiekerenofwachtentottutvanzellufwelweerovergaat.

Datjedanhetliefsthebtdatjeeenlekkerkopjetheeopbedkrijgteneenlievewoordelozeknuffeleneenfijntijdschriftjeomeenbeetjeintebladerenverderweeralleengelatenwordt.

EndaninjebedliggengrommenenmopperenvanGrmmmmbbbbbllllPFFFFFFFF.EnWoeeeeooeoeooeoeoehhhh!!!

Endatjedanstiekemomjezellufmoetlachenendattutdanmeteenalweereenbeetjebetermetjegaat.

Dankánhethelpenommuziekvanvroegeroptezetten-vandiegoedeherinneringenmuziek-meezingvanvoornaarachtervanAtotZ-vandiegrijsgedraaidebandjesbijvoorbeeldindeautomuziek-maarsomshelptdatookniethoor.


Danmoetergewoonietsontzettendleuksoffijnsgebeurenofjemoetgewoonweerrustiginjezielwordenendedingenmaarovergevenenloslatenenzo.

(DankjeFleurvoorjeidee.Ikhebhetvrolijkgejat!)

6 opmerkingen:

Nicole zei

Muziek is echt geweldig om bepaalde gevoelens op te roepen. Zo heb ik mezelf menigmaal per ongeluk een depressie in geholpen. Gelukkig werkt het ook andersom!

Mirjam zei

((()))

Mrs. T. zei

Hahahawateengrappigemaniervanschrijven. Jamuziekiszoleukenmuziekvanvroegerterugluistereniszomogelijknogleuker. Man,watishetmoeilijkomnietsteedsopdespatiebalktedrukken! ;-)

Kom Achterom zei

benjehetnukwijt??
overuitfinito!
Yolanda

De Repel zei

Cool!!!!!!!!!!!!!! Die lp heb ik ook nog liggen!!!!!!!!!!

Mijn kinderen zingen altijd met me mee: we zullen wel eens zien wie hier de sterkste is, DAT zullen wij eens zien!!

Ik heb de lp op CD laten branden: als je me je adres mailt, stuur ik je direct de CD! zou je dat leuk vinden?

Juud zei

hahah leuk hoor. maar lijkt me moeilijk typen. die tab gaat er zo automatisch tussendoor..