Uitgelezen 2019

zondag 19 april 2009

Kinderlokkers

Puberpol moet er niets van hebben. Hij heeft als motto: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Al die fratsen, doe hem een lol, doe maar gewoon een gewone kerkdienst, 'ik ben toch wel christen.'

Maar Kleine Pol - motto: hoe gekker, hoe beter - smult van dit soort lokkertjes, vooral als er misschien écht wat te snoepen valt, en is vanmiddag helemaal alleen naar de kerk gegaan! Elf jaar en vrijwillig naar de middagdienst!!!
Kijk (vooral als je vroeger ook op het CLA hebt gezeten) maar eens goed naar onze jongerenwerker en een van de predikanten, die zich in deze promo voor de jeugddienst helemaal geven. (Ik kan het filmpje om de een of andere reden niet op m'n blog krijgen. Jammerrrr)
Klik dus dan maar HIER"
Of kopieer dit:
http://www.youtube.com/watch?v=E1DfQtuFfuM

6 opmerkingen:

Mirjam zei

Krijg het filmpje niet geopend :o(

Purperpolletje zei

@Mirjam: ik heb de hele link er ook maar bij gezet. Wat doe ik toch fout????

Mirjam zei

Zo te zien krijg ik die laatste link ook niet geopend, maar ik kom helemáál niet op youtube, dus wellicht heb je het wel gewoon goed gedaan ;o)).

Als je bij een filmpje op youtube kijkt, zie je aan de rechterkant twee codes staan. De 'embed'code kan je copy-pasten in je bericht, en dan staat het filmje er meteen op....

Mirjam zei

Kon 'm nu wél zien, maar wat was dat nou met die tompoucen?!

Purperpolletje zei

De dienst ging over Jeremia en eetbare boekrollen. De link met een tompouceneetwedstrijd is logisch toch! Was je daar zelf niet opgekomen???

Mirjam zei

Ben blijkbaar niet zo bijbelvast ;o(