Uitgelezen 2019

vrijdag 17 april 2009

Bijstellen

Kleine Pol en ik moeten onze doelen bijstellen.
Kleine Pol heeft namelijk een aantal andere ingeleverde kunstwerken op school gezien (zie vorig blogje) en weet nu niet meer héél zeker of hij wel die boekenbon zal winnen, uhh, herstel, het mooiste kunstwerk heeft gemaakt.
En ik? Ik ga niet fietsen naar Zeeland. Het is niet verstandig en wijs dat nu te willen. Ik verzin gewoon een haalbaar doel en ga lekker genieten van wat wel kan. Maar ik weet nog even niks... Eerst dit nog even verwerken.

4 opmerkingen:

jacq zei

Misschien wel verstandig dat bijstellen van doelen, maar vast ook even slikken...........
Sterkte!

Anoniem zei

Ja lydia ik denk ook dat het beter is, een ander plan te bedenken, al kan ik me voorstellen dat het moeilijk voor je was.
Wijsheid gewenst!
Liefs,Maomi.

Mirjam zei

Hè bah! Soms is 'verstandig' hélemaal niet leuk!! :o((

Kan je niet 'treinen' naar Zeeland?!

Purperpolletje zei

Treinen naar Zeeland. Niks an. ;-)

Nee, er borrelt al wat. Iets met fiets, met lunchpakket, kleedje, fietsendrager op de auto en mobieltje mee om de auto en Grote Pol mee op te roepen. Richting west - Amerongen en wellicht wel Leerdam. Maar dat ligt aan d'energie...