Uitgelezen 2019

zondag 19 april 2009

Een bloemetje














Eén van de eerste berichtjes die ik schreef ging over scaffolding. Steigerbouw. Wil je het herlezen? Klik hier!

Het is echt zo goed te ervaren hoeveel mensen nog steeds om ons heen staan. Gisteren kregen we maar liefst twee boeketten van de bijbelkring van de kerk. Vanaf het moment van de SLE-diagnose hebben we bijna onafgebroken verse bloemen in huis. Heel soms zelf gekocht, maar meestal gekregen!

Daarnaast een stroom aan kaartjes, mailtjes en lieve persoonlijke aandacht en een onafgebroken steun door het gebed van heel velen.

Het helpt ons zo om steeds rust, Gods aanwezigheid, troost en hoop te ervaren, het bemoedigt echt! We staan stevig in de steigers. De mensen die dat voor ons doen, díe verdienen een bloemetje...

4 opmerkingen:

Francine zei

Prachtig! En hartverwarmend.

Zeeuwse Mama zei

Wat lief en bemoedigend!!

P.s: heb jij (en speel jij?) een HARP???

(heb ik een aantal jaren geleden ook aangeschaft omdat het altijd mijn droom was als kind, om toch tot de ontdekking te komen dat het nú wat te hoog is gegrepen om nog te leren... )

Purperpolletje zei

@Hadasse: ja, ik heb een en speel (soms) harp! Enne, je bent nooit te oud om te leren, jij zeker niet!

Anoniem zei

Lydia, wat ben je toch nog steeds bescheiden!Geweldig al die bloemen.
Doet me denken aan 28 jaar geleden,
je verbleef toen in je "winterverblijf" te Velp, ruim 3maanden,ook toen kreeg je heel veel leuke,lieve attenties!
Maomi.