Uitgelezen 2019

vrijdag 9 april 2010

Bwooooeeefffff, woinwoinwoin, prrrrrrt

Parapol heeft bij een vriendje een lavalamp gezien en hij was zwaar onder de indruk. Echt vetcool vond ie 't. Vertelde hij me op de fiets naar huis. We hadden kort daarvoor én schoenen én een sweatshirt én ook nog paprikachips gekocht voor Parapol, en dat is een uitzonderlijk hoog slagingspercentage. Voor ons doen, dan. Dat bracht het spontane kind in hem boven, dus hij vertelde gezellig hoe zo'n lamp werkt:
Onder in zo'n lamp ontstaat een bel (bwooooooeeefff), die bel gaat naar boven, spat uit elkaar (woinwoinwoin) en die spatjes dwarrelen dan (prrrrrrt) naar beneden.
De hele weg naar huis bleef Parapol bwooooeeeeffwoinwoinwoinprrrrt-en.

En in Amerika, in Amerika ja, daar hebben ze dus een hele muur vol met lavalampspul. Dat gaat daar dus wel helemaal van superBWOOOEEFFFWOINWOINWOINPRRRRRTTTT!

Vetcool. Ik ben ook zwaar onder de indruk...
Met zo'n lavalamp ga je nog eens echt relaxen! Bwwwoooooeeeeefffff!Woinwoinwoin..... prrrrrrrrttttttt

6 opmerkingen:

Juud zei

hahahaha. en nu op zoek naar een lavalamp??wanneer is hij jarig?

baasbraal zei

Ja, die lavalampen.... Ik heb er een weggegooid bij mijn verhuizing naar Zweden. Ze spreken zeer tot de verbeelding als je ze voor het eerst ziet, vooral tieners zijn er GEK op. Het lijkt een bbetje op borrelende hormonen...

Tricky zei

hm, voor mij toch liever een andere vorm van relaxen hoor.. ik word er nerveus van, van zo'n lamp... maar ja, tieners hebben andere smaken hé!

en wat lees ik hier verder nog zeg... even helemaal niet meer gaan werken... moet een hele klap voor je zijn, niet makkelijk te aanvaarden hé, die grenzen van jezelf en je lichaam, maar wel het beste voor jezelf wellicht! (ik weet er alles van!)

en mss toch ook wel een 'bevrijding', eventjes niet meer alles 'moeten', en toestemming krijgen als het ware om je niet meer 'sterk' te moeten houden hé... geniet van je (noodzakelijke) rust en gun jezelf wat je nodig hebt nu hoor! en als dat lavalampen zijn, aanschaffen dan maar!!!

Repel zei

Ik snap 'm helemaal!

Geweldig logje!

Gwennie zei

Jeetje, bestaat dat nog steeds? Lavalamp? Ik dacht dat dat alweer 'uit' was? Niet dus blijkbaar... Je meot eraan geloven, dat kan niet anders! Hup, lavalamp kopen! hihihi

Mrs. T. zei

Helemaal retro volgens mij die lampen!