Uitgelezen 2019

zondag 15 maart 2009

Ik tel de dagen...

Dinsdag komt eindelijk ons nieuwe matras. Ik tel de dagen…

De Polletjes mogen een keer in een legerponcho (= combinatie tent / jas) buiten slapen. Zij tellen de dagen…

Ik kon het vandaag niet laten en deed boven even mijn lievelingssandaaltjes aan. Ik tel de dagen…

De buurvrouw kon aan mijn gezicht zien dat ik ziek ben en Prednison gebruik. Dat kwam emotioneel echt heel hard aan. Gelukkig mag ik voorzichtig gaan afbouwen en zullen misschien ook de bijwerkingen verminderen. Ik tel de dagen…

De tulpenbollen komen dit jaar weer mooi op. Ik tel de dagen…

Mijn moeder vierde vandaag haar verjaardag en aan tafel lazen we op haar verzoek psalm 121. De inhoud kwam hard aan, in plaats van dat het me troostte moest ik stilletjes even huilen. Wat er staat, vóelt nu helemaal niet zo, maar ik wéét het wel, hoor. Ik tel de dagen…

Wat is het soms moeilijk om bij de dag te leven en gewoon te vertrouwen en te blijven hopen.

1 opmerking:

Anoniem zei

BIG HUG !