Uitgelezen 2019

dinsdag 20 maart 2012

Telefoongesprek 3

(Lees eerst telefoongesprek 1 en 2)

- Goedemiddag, met het kastje.

- Goedemiddag kastje, met Purperpolletje. Ik heb toch nog een vraagje. Ik ben namelijk van de muur weer naar het kastje gestuurd, want u zou b voor mij kunnen achterhalen. Van de muur moet ik namelijk echtheuswaar b invullen.

- Goed. Wij zullen b voor u achterhalen, maar dan moet u wel minimaal anderhalve week wachten voor we daar zin in hebben. En bovendien moet u toch a invullen, dus heeft het eigenlijk geen nut. Maar ja. Als de muur dat zegt...

- Fijne dag.

- Fijne dag.

Wordt vervolgd.

1 opmerking:

HOEPZIKA ! zei

Ik heb diep, diep respect voor jouw manier van naar de dingen kijken. Ik wens je veel sterkte met die kast en die muur en nog een kast en weer een muur...