Uitgelezen 2019

maandag 5 maart 2012

Niets zo moeilijk...

... als je veertienjarige een beetje leuk op de foto te zetten.


Gisteren zat meneer heerlijk in z'n favoriete foetushouding tv te kijken. Zo schattig, die voetjes hoog opgetrokken. Dat wil je als moeder vastleggen. Voor later. Maar zodra die gast ziet wat ik van plan ben, gaat hij idioot doen. Een subtiele, gevoelige foto is dan niet meer te maken.


En deze dan. Zo halverwege het knippen. Als u goed kijkt, ziet u een nogal scheef kapsel, dat nu overigens wel weer netjes rechtgeknipt is. Ons fotomodel had hiervoor en hierna een veel leukere blik in z'n ogen... Volgende keer laten we het gewoon asymmetrisch, past lekker bij z'n momenteel gezellig dwarse karaktertje.

2 opmerkingen:

Trudy zei

Haha... ik zou de grootste ruzie krijgen thuis als ze erachter kwamen dat ik ze zó charmant op de blog had gezet... bij jou zijn ze niet zo haatdragend ; ))

Neeltje zei

Die bovenste foto... dat gaat niet over voor ze 20 zijn hoor, is hier de ervaring... en oh ja, ze roepen bij mij ook al een week dat er weer geknipt moet worden.. eerst maar beter worden nu knip ik toch niets recht.