Uitgelezen 2019

woensdag 2 november 2011

Purperpolletje doet creatief



Er was eens, heel lang geleden, een give-away te winnen. Bij ByKris. En ik won. Een schilderworkshop. Er waren er meer die wonnen, hoor. Vandaag ging ik dus, samen met vriendinnetje I., naar Kris, die stiekem eigenlijk Christine heet. Met een knus cluppie van vijf maakten we prachtig mooie, maar heel verschillende, dingen (al sta ik nog wat kritisch tegenover mijn maaksel. Er moet nog wat mee, vind ik).

Mijn creatie
Ik raad iedereen die een inspiratieloos en kleurloos bestaan leidt aan, om ook ByKris een workshop te winnen. Of gewoon te gaan doen, want die verzorgt ze ook zó, voor mensen die minder geluk hebben dan wij. Trouwens, ook voor mensen mét inspiratie is het zeer de moeite waard... Mensen, mensen, wat heeft zij veel papiertjes en stofjes en frutseltjes en tutteltjes en verfjes en spulletjes en dingetjes en ideetjes en voorbeeldjes en plannetjes.
Kris, nogmaals ontzettend bedankt voor je workshop en je allerhartelijkste en inspirerende ontvangst. Ik kan er weer helemaal tegenaan en zal er met veel plezier op blijven terugkijken!

Maar nu zit ik met een probleem. Want ik wíl zo veel. Nog weer meer dan ik al wilde. Want Kris heeft weer een heleboel creatieve gedachten bij me opgewekt. Dus. U bent gewaarschuwd. Ik hoop u de komende tijd te verrassen met allerlei maaksels en projectjes. Maar eerst haak ik nog even verder aan die zitzak van repen uit oude T-shirts. Als u het goed vindt, maar dat zal vast wel.
Vergeet u ondertussen niet om mee te doen aan mijn Geef-Weg-Purperpol-Ding-verloting? U maakt me ook blij met uw stem hier rechtsboven, op mijn PurperpolPoll. Dat komt namelijk de wetenschappelijke waarde van dit gefundeerde onderzoek erg ten goede. Anders ben ik net als die knakker uit Tilburg, meneer Stapelgek, genoodzaakt de boel bij mekaar te verzinnen. En dan word ik vast ontmaskerd. Dat wilt u vast niet op uw geweten hebben.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb ook heel veel ideeen, maar weinig tijd om die uit te voeren. Misschien moet ik een weekje komen logeren?

Pleuntje zei

Wat leuk om je verslag over vandaag te lezen. Je zult wel moe geweest zijn bij thuiskomst. groeten Petra

Inge zei

Wat een leuke blog heeft ByKris.

biblejournaling.nl zei

Hoi!

Ha, en daar staat tie dan..je mooie schilderij! Ik vind hem écht heel leuk!Als ik hem zie dan denk ik; "Heppie!" dat straalt het aan alle kanten uit. Pluim voor jou. en ik ben weg van je vlinders, die ga ik misschine wel na-apen :)

Ik vond het écht erg leuk dat je er was,
liefs Kris

Anoniem zei

Purperpolletje DOET niet alleen creatief, ze IS het ook nog eens!

Vrolijk schilderij zeg en een superhip mutsje!

Groetjes, Sas