Uitgelezen 2019

dinsdag 8 november 2011

HELLUP!!!

Ik heb toch echt nog even uw hulp nodig. Over drie nachtjes ben ik jarig en ik weet nog steeds maar weinig te vragen. Dat geeft niets, hoor. Want er komt toch geen kip. Nou ja. Drie kippen en een haan. Die haan da's m'n pa. 
Ik wilde het dit jaar maar eens rustig aan doen. Net als vorig jaar en volgend jaar. Ik hou niet zo van kippenhokken.

Maar ik vind het dus wel leuk om iets leuks te krijgen van die kippen en hanen die er wel zullen zijn.
Nu had ik bedacht om van Grote Pol laarzen te krijgen. Leek me wel een goed plan, tot ik in mijn kast ging kijken en erachter kwam dat ik zomaar nog een goed paar laarzen had liggen. En ook nóg een paar laarzen had. En nog een paar, maar die lekken, dus die zijn alleen voor als het mooi weer is.
Drie paar laarzen, dat is voor een Purperpolletje ruim voldoende, hoor. Meer kan echt niet, kzou niet weten waar ik ze laten moest.

Dus nu weet ik wéér niets te vragen. Een aantal van u heeft al zijn/haar stinkende best gedaan me daarbij te helpen. Hier rechts, bij die PurperPolPoll, maar ook bij de reacties onder dit berichtje. En niet te vergeten via e-mail. Daarvoor dank. Maar het is nog niet genoeg. De gouden tip zat er nog niet bij. Vandaar, en nu wat specifieker, nogmaals de vraag:
WAT MOET GROTE POL MIJ DIT JAAR VOOR MIJN VERJAARDAG GEVEN?
Onder de reageerders (dus niet de stemmers hier rechts, want dat is geheel anoniem) verloot ik een zelfgemaakt Purperpollerig cadeautje, maar dat kunt u allemaal hier ook lezen.

En als dank voor uw aandacht plaats ik nog een leuke retrodia bij, wat wilt u nog meer?



19 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Ik gaf DH een grote pot met liefde. Kijk maar eens hier (http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=5092323644338833007&postID=49462679400389795). Maar ja, als jij dit hier leest, is het geen verrassing meer.

Birgitte aka Bietje zei

Vergat nog te zeggen, dat het heel erg snel te maken is. Lege pot, etiket maken in Word, of laten kleuren/tekenen door kids. In word de 100 redenen typen, uitknippen en in pot doen. Leuk papiertje er om heen en klaar is Klara.

nicolette zei

Kaartjes voor theatergroep Purper!
Op 20 nov in de Reehorst.
Met ergens een etentje vooraf?

Saralien zei

Een uitje. Met of zonder overnachting buitenshuis.

Inge zei

Ik ben afgelopen week nog getrakteerd op 'n i-pad voor mijn verjaardag van afgelopen augustus ...

Mrs. T. zei

Hoezo de gouden tip zat er niet bij? Ik heb een prachtig boek aangeraden hoor. Ik wens Grote Pol veel sterkte.

YKO zei

Hellup, leuke nou ja leuke reactie geschreven en nu zegt ie dat er een fout is.

Vind het niet eerlijk

Groet Ineke

YKO zei

Dus de vorige reactie lukt wel dus nog maals een poging

Maar vind nu mijn gouden idee niet kunnen dus ik heb geen gouden idee

Sorry

Groet Ineke

Saskia zei

misschien kan je grote Pol eens aan het werk zetten met het lijstje dat je zelfenzelftig 22 oktober op je blog zette ;o)
- een oude onbruikbare, maar ook waardeloze, atlas;
- ondraaglijke T-shirts in allerlei kleuren, maar niet geel, bruin of wit;
- oude televisiekasten met een beeldbuisdiameter van hooguit 40 cm, liefst met allemaal knopjes erop;
- achteruitkijkspiegels met enigszins buigbare stang;
- indeukbare waterafstotende kokers met een diameter van ongeveer 35 centimeter (wel perfect rond);
- een goudzoekerszeef;
- restafval van houten balkjes (lxbxh: bijv. 3x4x5, of 2x6x7, of 4x5x6, of zo);
- en een oude make-uppop. (Mrs. T.?)

Alvast een fijne verjaardag!!!
Ik verjaar komende maandag maar ik heb gelukkig het probleem van 'wat wil ik vragen niet' :oD

Jet zei

Ik zou dan adviseren voor iets héél kleins en 't mag wel schitteren... ;-) Verpakt in een doosje van 3x3 cm ofzo...


(Het klopt dat je nog geen mail hebt, ik ben alles aan het opsparen en gooi er dan in 1 keer alle uitnodigingen uit. Maar je staat er tussen, dus het komt goed!)

Jose zei

Ik denk dat ik iets zou vragen waardoor het leven ietsje aangenamer wordt als het dat even helemaal niet is...
* een fiets met een hulpmotortje (heel groot kado) voor als het lichaam niet wil, maar de geest wel
* een pittenzak tegen de kou (veel kleiner kado)

merula zei

lastig he als je alles al hebt ;)
ehm......
Ik ga voor een nieuw badpak, iets met oranje en groen en bruin enzo, staat je namelijk vast heel goed!

Geartsje zei

Ha ha, het mooiste cadeau is een zelfbedacht cadeau. Als je ergens om moet vragen, is de verrassing eraf. Dus grote Pol, zet je mailadres hier neer, incasseer zélf al die cadeauideeën en geef iets origineels en verrassends :D.

CdeV zei

- alle boeken van de booker prize shortlist
- een pandora armbandje met een super toepasselijk bedeltje
- het boek wat dalkruidjes aanraadde over iedereen kan creatief zijn
- dat hij een avond heeeeeeeeel lekker voor je kookt
- al je vriendinnen op visite & hij organiseert drankjes & een buffetje
- dvd box set 'de nieuwe nederlandse cinema' (verkrijgbaar bij nrc next of nrc handelsblad)
- dobble
- mooi bedlinnen
- een dagje / weekje beeldhouwen of andere cursus
- een grote dikke knuffel

Anoniem zei

Een vriendin van mij werd heel blij toen ze een e reader van haar man kreeg. Iets voor jou ?
Groetjes Nicole

Vlijtig Liesje zei

Geweldige foto!

Ik ben altijd dol op een Hema cadeaukaart: daar geniet ik elke donderdagochtend van, want daar koop ik mijn kopje koffie van.

clair1991 zei

Ik heb mijn man voor zijn verjaardag ( echt ervoor want dat is dus de 13de)
een "telefoonketting"gegeven. Volgens het principe van een horloge ketting, aangepast aan de wens telefoon. Aan de ketting zit de olifant die T. van onze Janneke heeft "teruggekregen".. zo heeft hij ze altijd bij zich.
In hetzelfde principe heb ik een bedel armband met de namen van de kinderen, mijn lief, horen-zien-zwijgen en nog een paar dingen die veel betekenis hebben.

Maar kaartjes voor Purper.. dat lijt me ook wel wat:)

grts

marion zei

weekendje weg, etentje, theater, bios, museum , vanalles wta je niet neer hoeft te zetten en af hoeft te stoffen

Sarah zei

Goh das een moeilijke vraag..
Een spa dag met z'n tweetjes, abonnement op tijdschrift, etentje in een restaurant met sterretjes bij hun naam, lessen voor het instrument dat je altijd wilde leren spelen maar nooit deed, tripje naar London ;) of Parijs... :D