Uitgelezen 2019

zaterdag 5 maart 2011

Een waarheit als een varken

Uit: Coachingskalender 2010

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve PP,

Na het scannen van je header onderwerp ik hem een aan een nauwkeriger onderzoek. Wat komt de stijl mij bekend voor, waarvan dan toch? Ineens vallen het kwartje en een aantal puzzelstukjes op hun plaats. PP staat voor PurperPollejte, hoe voor de hand liggend, mysterie ontrafeld! Lieve Lydia, mag ik je -rijkelijk laat- bedanken voor je hartstikke leuke, lieve post? Ik ga er van genieten!

Liefs,

DD (DommeDoos) ;-)

Mira zei

Tja, iedereen maakt wel eens fouten hé! En ik meer als één ;)

Greet zei

Ja, ik ben er ook zo een. Een typefout leidt af van wat de schrijver te zeggen heeft. Een typefout is bovendien makkelijker te constateren dan een denkfout.

Anoniem zei

Aaaargh....waren het maar typefouten. Bij mij zijn het na 30 jaar in het buitenland zeker spelfouten en geen typefouten.....

Mrs. T. zei

Zo heb ik het nog nooit bekeken, maar je hebt geleik! ;-)

Trudy zei

Haha, ik trapte er gelijk in. Voelde me best een beetje betrapt. Een nadenkertje, dank je wel. Fijne zondag!

Daan zei

hihi, zo waar, zo waar (en zo grom ik op de automatische spelling op mijn iphone, die ongevraagd heel rare woorden van mijn woorden maakt!

Daan zei

hihi, zo waar, zo waar (en zo grom ik op de automatische spelling op mijn iphone, die ongevraagd heel rare woorden van mijn woorden maakt!

Daan zei

ik ga er zowaar van stotteren ;-)

~*~ saskia ~*~ zei

Mee eens!
Fijne zondag xx