Uitgelezen 2019

vrijdag 7 januari 2011

DWZI waanvoorstellingen

(Met excuses voor het hoge kladgehalte van vandaag.)

Gisteravond kreeg ik een klein beetje koorts. Een heel  klein beetje maar, maar ik voelde me zó beroerd.
Koorts kan, i.v.m. de medicijnen, in mijn geval duiden op iets ernstigs. Dus ga je je dan van alles in je hoofd halen. De huisarts van de huisartsenpost deed laconiek, maar ik vertrouwde het eigenlijk helemaal niet.

Vannacht kon ik alleen maar denken in kringetjes. Wat duurt een nacht dan lang...


Voor meer DWZI surf je via Roos en Daan een inspirerend rondje.

11 opmerkingen:

Karien zei

Och heden, beterschap! Extra veel gemeend in dit geval.

Anoniem zei

Beterschap; ik hoop dat er niks ernstig(er)s aan de hand is!

YKO zei

Beterschap. Ik hoop dat het mee valt en dat je weer gauw mag op knappen

Gr. Ineke

Mrs. T. zei

He gats, ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt?

Greet zei

Van harte beterschap.

Redeker zei

BETERSCHAP!!!
goede tekening voor je ziekzijn!

ChoCho zei

Veel beterschap xxx

Roos zei

En dat je dan nog met je zieke kop een spacy tekening plaatst ook: fantastisch! Beterschap!!

Saralien zei

Sterkte!

Aritha Vermeulen zei

Best eng! Hoe is het nu?

Daan zei

en dan lees ik net dat je nu in het ziekenhuis ligt ...
Beterschap en ik hoop tot snelblogs met goede berichten.