Uitgelezen 2019

donderdag 14 mei 2009

Mijn enkels lijken driedubbeldik, wat ben ik toch een dommerik


Wil ik snel even wat halen, struikel ik over een drempel. Verzwik mijn enkel, val weinig elegant op het schoolplein, tussen de naar buiten stormende kinderen. Sta snel op, maar val bijna flauw van de pijn. Zak op de grond tegen een muur en laat als ik weer wat bij positieven ben een kind hulp halen. Gelukkig niets gebroken, wel twee driedubbeldikke enkels, want:
a. al nooit niet slank,
b. opgezet door de slechte nierfunctie en
c. allebei een extra ei door die valpartij.
Maar ik loop vrolijk verder, naar voor, naar achter, naar links en rechts...

6 opmerkingen:

Mrs. T. zei

Oh je, da's niet tof. Beterschap.
Nog gelukt met de pies?

jacq zei

nou dat heb je mooi gedaan..........twee tegelijk. En dat doorlopen he........doe je wel voorzichtig?

Anoniem zei

Waarom gingen de kinderen niet gelijk hulp vragen voor hun lieve juf,of belden ze niet 112, nu stonden ze er bij en keken er naar.
Net als die man die bijna verdronk omdat niemand iets deed.
Misschien een goed onderwerp voor een werkstuk? of i.d. Maomi.

Astrid zei

Hey! Als je bij mij iets schrijft kom ik natuurlijk even hier kijken. AUW die enkels man. Ze doen me denken aan die van mij tijdens de zwangerschap... Alleen zaten die toen vol vocht.

Neeltje zei

He wat naar zeg! Beterschap ermee hoor, ook namens Nicolette.

Gwennie zei

O, jeee.... wel voorzichtig blijven, hoor!!!