Uitgelezen 2019

zondag 17 mei 2009

Gewichtig

In onze normaal zo serieuze krant stond deze woensdag onderstaand sensationeel berichtje. De Polletjes waren Zwaar onder de Indruk.




De Polletjes zitten regelmatig op elkaar. Da's hier heel normaal. En Kunstpol heeft ook al een voorliefde voor schlagers, zijn radio staat standaard afgesteld op een piratenzender. (Ik heb héél lang geleden ook héél kort zo'n periode gehad en het is gelukkig helemaal over, dus ik vertrouw erop dat het bij Kunstpol ook goed komt.) Ik ben blij voor Kunstpolletje dat Parapol nog steeds een lichtgewicht is, anders...

Overigens ga ik vanaf morgen maar voorzichtig weer eens diëten (is wel nodig na die gordelroos en door de Prednison enzo), dus Grote Pol kan binnenkort hopelijk ook opgelucht ademhalen. Ik was trouwens toch al niet van plan om op hem te gaan zitten. Ik maak zó al een verpletterende indruk op hem.

1 opmerking:

Zeeuwse Mama zei

Geweldig Lydia wat schrijf je toch leuk joh!! Gewoon leuk wat voor draai je er aan geeft, ik zit hier echt te grinniken ;-)