Uitgelezen 2019

vrijdag 1 juli 2011

Superduperpurperpol

Mensen, ik voel me niet super. Al was ik de laatste tijd heerlijk in balans en heb ik fijn gewerkt, de laatste schoolweken zijn toch best zwaar. Een musicalavond extra vind ik prachtig, maar ik moet er letterlijk een week van bijkomen. Eigenlijk ga ik nooit meer 's avonds weg en na zo'n avond begrijp ik weer waarom...

Gelukkig is AH er met een leuke actie om me een beetje op te kikkeren. Als ik daar afreken en ik krijg weer wat pakjes superdieren voel ik de adrenaline, of, beter nog, de serotonine vrijuit stromen.

Voetbalplaatjes konden me gestolen worden,
met de figuren uit Toy Story had ik niets (een plastic Woody - wie verzint dat nou?),
ik had al drie maffe smurfen in huis en vond dat meer dan genoeg
(Grote smurf, Lolsmurf en Moppersmurf),
 sneeuwwitjefiguurtjes werden hier op de vreemdste wijze neergezet,
Beesies vond ik belachelijk,
maar deze actie vind ik dan wel weer heel leuk.

Ik zie de Kleinpolletjes al met de kaartjes kwartetten, de feitjes spelenderwijs lerend, gezellig zittend op die deken die dan ook afgehaakt zal zijn...

De mannelijke Pollen zien mijn gemanipuleer met de kartonnetjes hoofdschuddend aan en vinden me maar een gek mens. En dat ben ik natuurlijk ook. Er bestaat zelfs een bonuskaartje van mij. Een heel zeldzaam kaartje. Je mag in je handjes knijpen als je dat kaartje hebt!



Op school heerste een levendige en fanatieke ruilhandel, maar het is vakantie en ik moet er nog dertien.
O? U wilt de nummers wel eens weten? 9, 18, 16, 32, 78, 93 104, 118, 124, 128, 154, 158, 175, 179 en 185.

Daarnaast ben ik momenteel vooral geïnteresseerd in het pantoffeldiertje, de marmot, de luiaard, de slaapmuis en het pyjamamonster.

17 opmerkingen:

Anne-Jo zei

Stel dat ik nog zo'n pakje kaartjes krijg en ik overleef de lynchpartijen bij de uitgang van de Superduperpupermarkt, dan zal ik even checken of er nummers bijzitten die jij nog niet hebt. Enne, ik hoop dat je je weer iets superdepuperdeuitgeruster gaat voelen in de vakantie!

Aritha Vermeulen zei

Grappig kaartje. Ralph kreeg vier kaartjes van een vriendje. Hij vind ze ook erg leuk. Maarja, om nou nar AH te gaan ...

marion zei

ik heb er drie voor je, mijn zoon gaf ze meteen af toen hij een barbapapa bij je zag. Hij is ook dol op barbapapa. Als je me je adres mailt komen ze naar je toe.......

Fien zei

ik heb 175 & 179 voor je, maar 179 is ernstig gekreukt het lijkt of daar om gevochten is (en dat zal dan ook wel zo zijn) ik zal de rosse grutto een nachtje onder de Dikke Van Dale leggen.

becced zei

En ik heb 128 voor je. Net uit het pakje dus in superduperconditie :). Als je je adres even mailt komt ie je kant op. rebekkvankampen (apenstaartje) gmail (punt) com

HOEPZIKA ! zei

He, dat kaartje zit nog niet in ons boek!

Mrs. T. zei

We sparen ze hier niet, maar ik kreeg laatst wat pakjes toen ik mijn wijnvoorraad op pijl bracht. Helaas, geen van die nummers die jij niet hebt zitten er bij.

dat kaartje van de Superduperpurperpol is volgens mij uniek.

Redeker zei

mijn dochter heeft ze bijna allemaal, op eentje na, ze is nu een paar dagen weg...maar wanneer ze terug komt, misschien ruilen?? voor die ene (al weet ik niet welke!!!)

Redeker zei

oh...dan wel ruilen voor zo'n speciale superspeciale purperpolplaatje!!! hahahahaa

Anoniem zei

In mijn buurt zit geen AH. Logisch dan ook dat ik dergelijke acties alleen voorbij zie komen in commercials op TV. Aan mij heb je dus niets. Als ik de kans krijg ga ik trouwens wel graag naar AH. Vind het wel een heerlijke winkel (maar dan ook zonder die spaaracties:-)).

sillie zei

oh hihihi nee hier ook geen ah in de buurt, maar dat kaartje met superduperpurperpolltje word vast een enorme hit :-)

Maaike zei

Hoi,
Ik heb eventueel wel nummer 104 voor je. De andere heb ik niet helaas. Kan ik je ergens maillen over waar het ik het heen kan sturen. Als je het wilt hebben.

Groetjes Maaike

Purperpolletje zei

Hoi Maaike,

Je maakt me er erg blij mee! Als je me even mailt, zal ik je mijn adres terugmailen!
purperpolletje@gmail.com

Josh zei

wij hebben 93 en 154 voor je! ze komen eraan, kijk je ook nog even op onze vernieuwde lijst??

snelle uil zei

Hallo,

Ik zal vanmiddag voor je kijken. Bij ons zitten de meisjes nog te wachten op nummer 173, dan is hun boek vol.

Groetjes van Lydia

Anoniem zei

Hallo,

Ik heb hier nr 16, 32,78,104,118,124,185 voor je.
(met dank aan bijna alleen AH winkels in de binnenstad en veel buren zonder kinderen).

Ik heb je ook gemaild. Ik vond ook nog een kreukvrije 179.

Groet,
Wendy

Anoniem zei

Hallo,

Ik heb nog: 32, 118, 124 en 158 voor je. Maar ik zag dat een aantal al in het rijtje staan. Nummer 158 heb ik er nog niet bij zien staan. Zal ik die opsturen?

Groet van Lydia