Uitgelezen 2019

vrijdag 1 maart 2013

DWZI een nieuw begin

Psssst! Ik ga u wat moois laten zien. 
U moet even heel stil zijn, hoor. Op uw tenen lopen! 
Want het is iets heel jongs en prils en teers. 

We doen voorzichtig deze deur open.





En wat zien we daar? Mijn praktijkruimte!








Vandaag zou ik officieel een lintje laten doorknippen, maar helaashelaas, het zat allemaal even niet mee.  Maar binnenkort, zeer binnenkort, lanceer ik de website en sta ik met een persbericht in het plaatselijk sufferdje en stromen natuurlijk de aanmeldingen binnen!!!!


Weet u wat het mooiste is in die ruimte? De lamp. Die lamp heeft mijn vader gemaakt van zijn oude  kinderfietsje. Vroeger hing ie bij ons in de gang en nu mag hij de kinderen die ik ga helpen verlichten. Past mooi bij de naam van de praktijk, Stap op, vindt u niet?

18 opmerkingen:

Loïs Lessom zei

Dat is leuk zeg! Leuk dat je het deelt met de lezers, en een mooie ruimte

Gerd@ zei

Het ziet er super uit ...
Heel veel succes met eigen praktijk

Fijn weekend ... Gerd@ ...

ps dat lampje is erg leuk ... dat noem ik nou nog eens recyclen ...

Stins zei

Yay, gefeliciteerd! Laat ze nu maar komen al die ouders en kinderen! Jouw ouders zouden heel goed samen een lampen ontwerp duo kunnen vormen ;-)!

Fotootje vandaag zei

Heel veel geluk en succes met deze nieuwe stap!

Greet zei

Dat ziet er goed uit! Laat de knidertjes maar komen. Maar waar moeten ze zitten?

merula zei

a wauwie je eigen plekkie. Super joh en de lamp maakt het echt helemaal af, die is errug leuk!

vaNNien zei

Dat ziet er top uit!! Dat gaat helemaal goed komen met jouw praktijk!
En de lamp? Die vind ik echt supergaaf!

Doortje Dartel zei

Ziet er goed uit!
Wat een super gave lamp.

kronova zei

Geweldige Lamp!
Veel succes met Stap op!

mrs H. te B. zei

Wat mooi! Je lamp valt als eerste op!
Haast jammer dat ik geen kinderen met leerproblemen (of waar richt je je ook alweer op?) heb.....

(Voor wie hierdoor beledigd ofzoiets is: ik kreeg helemaal geen kinderen, en had ze graag gehad - met of zonder extra gebruiksaanwwijzing......)

Anna zei

Oh wow, geweldig, wat een stap! Watvoor praktijk is het precies?

Heel veel succes!

Anoniem zei

Oei, wat is dat mooi geworden!!
Een feest moet het zijn voor de kinderen om daar op te mogen stappen,
Als ze niet worden afgeleid, door de boekjes en llego, maar daar weet jij wel mee om te gaan (toch?)
Leuk die lamp!
Veel succes!
maomi

Unknown zei

Mooi hoor! Wens je veel kinderen & bijbehorend werkplezier toe ...
Groetjes Sas

Mrs. T. zei

Mooi. En supernaam! Leuk die lamp ook en inderdaad erg toepasselijk.

baasbraal zei

Prachtig! in 1 woord! Ook de lamp (dat zijn er 12 en nog 3 cijfers)

Anoniem zei

Moeten de kindjes blijven staan?
Ria

Anoniem zei

Geweldig ! Gefeliciteerd hoor.
Wat een heerlijk plekje, ook om te freubelen buiten werktijd.
Echt jouw plekje. Geniet ervan !
Astrid.

Saralien zei

Oja, geweldig die lamp!

NB ik heb je blog weer gevonden, je staat weer in mijn lijstje (-;