Uitgelezen 2019

dinsdag 12 maart 2013

Van die typisch Purperpollerige dingen en een weggeefwedstrijdgedoetje!!!!

Ik heb weer wat, hoor. Net een beetje hersteld van een vervelend eczeem precies op de lijn van de beugel van m'n beha (ik wilde niet naar de huisarts en smeerde er sudocrem op, dat hielp! en ook die beha weggooien, dat hielp ook), heb ik weer tandpijn. Van rechtsvoorboven tot diep in mijn oor. Vooral als ik buiten hard lach, slaat het toe. Nu lach ik niet zo vaak hard buiten, maar toch.
Ik hoop dat het vanzelf weer overgaat, want ik heb alweer stiekem allerlei enge oorzaken op internet gevonden.
Het beste is om niets te eten of te drinken, niet te praten en mijn rechtermondhoek een beetje misprijzend naar beneden te laten hangen. Maar die vier dingen houd ik allemaal niet zo lang vol.

Is er dan helemaal niets leuks te melden? Jawel, twee dingen:
1. ik heb eindelijk 170 volgers, welkom Vera! Dat is wel weer een aardigheidje waard, vindt u niet? Ik maak een leuk, verrassend brievenbuspakketje en als u dat wilt winnen, reageert u gewoon even hieronder, of per mail. Ik verklap nog niets over de inhoud, maar een groot deel ervan heeft een flinke Purperpolliaanse waarde En wie wil dat nou niet hebben?

2. Ik haakte een babymutsje voor het mooiste baby'tje van Nederland, maar het was wat te groot. En toen haakte ik nog een mutsje en dat was ook te groot, maar niet zo te groot als het eerste. Daar heb ik dan weer geen foto van, van het eerste wel. Waar dat mooie baby'tje eerlijk gezegd net niet op haar charmantst opstaat.  En wie weet stuurt de moeder van het allermooiste baby'tje van Nederland nog een foto naar me, dan plaats ik die ook. Is dat nou niet leuk?

Vergeet u vooral niet te reageren als u mee wilt doen met dat weggeefwedstrijdgedoetje. Voor 17 maart!

16 opmerkingen:

Vera zei

Ik vind het leuk om je 170e volger te zijn :D Kwam op je site via via, maar dat is vaak het verrassentststs.
Wat een dottig mutsje heb je gehaakt!
Ach en nu ik er toch ben... doe ik wel mee met je weggeefje :)

Groetjes

Vera

Cisca, Servie zei

Ik doe graag mee met je weggeefwedtrijdje. groetjes vanuit Servie

Aikries zei

Natuurlijk doe ik mee! Alleen al om te weten te komen wat er in zit!

Ellemieke zei

Ik hou wel van een gokje wagen...dus ik doe mee.

Grace zei

Hallo daar!
Fijn dat je weer wat opgeknapt bent!
Ik doe graag mee met de weggeefdinges, alleen, mijn baby is nog in den maak...dus den photo komt dan medio juli ofzo....:)
Groetjes,
Grace

Anoniem zei

Ik ben heel erg nieuwsgierig naar je weggeefdingetje. Dus ik wil ook meedoen!

Groetjes,
Tineke

Mama Maai zei

Ik vind het een zeer schattige baby met schattig mutsje. En uiteraard die ik graag mee :-)

Greet zei

Alweer een Superpurperpolletjesverwenpakket, maar dan in miniformaat. Altijd goed. Maar wat zou erin zitten? Iets Purperpolliaans! Maar vast geen Polletje want die kunnen niet door de brievenbus.
Beterschap met je mond en denk eraan, buiten alleen hard huilen, niet hard lachen.
Een goede borrel wil ook nog wel eens helpen.

Fotootje vandaag zei

Leuk, ik doe mee!

Zeeuwse Mama zei

Ja hoor, ik doe mee, wie weet ;-)

Mrs. T. zei

Wat een geweldig mutsje. Maar toch het niet een beetje teveel door de gaatjes? ;-)
Enne ik doe mee hoor. Duh!

YKO zei

Hoi purperpol,

Leuk ik doe ook weer eens mee.

En dat met je bh-tje is dat niet iets van een nikkelallergie??

Sterkte met je mond

Groetjes uit Fryslan

Ineke

clair1991 zei

gezellig... en je mond.. ik heb juist gehoord dat je veel moet lachen, flink eten en drinken met vrienden en gewoon de "beest" uithangen met mate (n)

sterkte ermee
grts

Anoniem zei

Wat een lief kindje,en wat zijn ze dan nog gewillig he? ze laten zich gewoon alles doen, en hoe ze kijken voor de foto, zal hun een zorg zijn,om te kwijlen!!!
het mutsje is grappig hoor, uniek!
Ik heb wel eens gehoord,dat een kruidnagel in je zere tand steken helpt, als dat lukt!!!
sterkte,
maomi

Anoniem zei

Hoi, Waarschijnlijk zijn het er veeeel meer dan 170. Ik ben zo'n stiekemerd. Dus je bent al over de 171. Een verrassing? Top. Ik doe mee.
Astrid. ( ja, anoniem-me-hoela-die.)_

Anoniem zei

How to make my second blog my default one on Tumblr?
[url=http://b-apuestas-deportowias.com/]bwin apuestas deportivas[/url]