Uitgelezen 2019

woensdag 6 maart 2013

Uitslag onderzoek - spectaculaire conclusies!!!

Een maand geleden plaatste ik een enquête op dit blog waarop veel, ik mag wel zeggen: zeer veel, reacties kwamen. 3476 stemmen kwamen binnen, een mooie afspiegeling van deze blogsamenleving.

Er waren eenstemmers en meerstemmers.

Na diepgravend onderzoek kom ik tot de volgende conclusies:

 - een groot deel van deze blogsamenleving slaapt niet in een lits-jumeauxbed met afzonderlijke dekbedden, terwijl zij dat wel wenst. Velen doen zich romantischer voor dan ze in werkelijkheid zijn.


- er is veel behoefte aan een snotjeslosweekmiddel, waarbij de patiënt zelf kan bepalen hoe ver de eigen technische inbreng is. Een buigbaar staafje met grijpertje op de zachte kop zal eveneens uitkomst kunnen bieden.  Een gat in de markt voor de commerciële farmaceutische industrie.


- de lente zit in de lucht. Wellicht heeft dat invloed op de verliefdheidsverlangens van de respondenten. Aanvullend onderzoek (per seizoen) is gewenst.

- veel bloglezers hebben een laag IQ. Zij begrijpen niet dat paracetamol geslikt moet worden op momenten waarop het nodig is. Ze doen de dingen niet die ze zouden moeten doen en denken dat uitstellen geen kwaad kan. Ze verlangen terug naar hun jeugd, zonder te beseffen dat Pippi Langkous gewoon pure nep is en Swiebertje ongelooflijk traag is.
Of deze lezers zijn gewoon stronteigenwijs. Dat kan ook.


Tegen de conclusies van dit onderzoek kunnen geen bezwaren worden ingediend.  Het is nu eenmaal zoals het is.

Voor alle eerlijkheid dient opgemerkt te worden dat ikzelf op alle stellingen gestemd had kunnen hebben. Ik heb dus veel belangstelling voor een snotjesoplossing en een lits-jumeaux. Ik slik geen paracetamol, terwijl dat wel nodig is, ga niet op een teamsport want dat is zielig voor de anderen, ik zou nog steeds zelf wel Pippi Langkous willen zijn, droom regelmatig dat ik op een gestippeld paard de klas in kom, ik stel alle vervelende klusjes uit (UWV bellen) en zou weer graag een beetje verliefd willen zijn. 


8 opmerkingen:

Greet zei

Zo veel respons biedt nog mogelijkheden voor de toekomst. Mocht je huidige bureau mislukken, kun je altijd nog een onderzoeksbureau à la de Hond beginnen.
Jammer dat de vragen niet meer te vinden zijn. Ik herinner me de vraag bij het antwoord '3% ouders van vervelende kinderen' niet meer. Maar als ik zo in de supermarkt van mijn Appie rondkijk, zijn er heel wat meer vervelende kinderen. Die hebben naar ik aanneem ook ouders.

Purperpolletje zei

@Greet: een korrel zout, een greintje grap en een tikje maf is het allemaal wel. Al zal ik dat natuurlijk als u mij dat op de vrouw af vraagt, nooit toegeven. Neehee, dit is volkomen wetenschappelijk gefundeerd en met de onderzoeksresultaten is niet gesjoemeld. Maar niet heus.

Purperpolletje zei

@Greet nog een keer: ik heb ook niet voor niets die enquête vooraf stiekem verwijderd! ;)

Greet zei

@ Purperpol 2: Oooooo!!

Mama Maai zei

Hahahahaha......

Mrs. T. zei

Wow, wat een geweldig onderzoek met prachtige resultaten ook nog.

merula zei

:)

clair1991 zei

ik lees je schrijfsel altijd met een dikke glimlach op mijn gezicht.. dankjewel daarvoor:)