Uitgelezen 2019

zondag 2 december 2012

Oplossing van gisteren

Als u mijn berichtje van gisteren las, heeft u zich misschien ook afgevraagd wat Grote Pol nu fout had gedaan. Wellicht heeft u er wakker van gelegen, een nachtmerrie over gehad of heeft u uw hoofd erover gebroken. Van dat schrikbeeld, allerlei lieve bloglezers met slaaptekort, boze dromen en gebroken hoofden, lag ik vannacht dan weer wakker, vandaar dat ik nu gauw het Antwoord op deze grote Vraag geef.

 Grote Pol had een keurig rond plakkertje geknipt uit een stukje zwart schuurpapier. Toen hij vervolgens het achterkantje er maar niet af kon peuteren, vroeg hij mij om hulp. De Polletjes en ik hebben er gierend en bulderend en ook nog schaterend om moeten lachen.


6 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou ik heb er niet wakker van gelegen maar ik vroeg me inderdaad wel af wat het geweest kon zijn :-) Haha wat een bak!

Willem zei

Is dit echt een kwestie van twee uiterst linkerhanden terwijl je van nature rechtshandig bent, of zit er beleid achter?????

Tineke Plooij zei

Geweldig!!

Gerd@ zei

OOOhhhh dat is echt hilarisch ...
misschien tijd voor een brilletje

Fijne avond ... groetsss Gerd@

Inge zei

Oh, da's dus echt 'n gevalletje hopeloos ....

Anoniem zei

Yep!! Schijnbaar heeft hij dus niet zo vaak een band geplakt!!
Lache!!
Jojo