Uitgelezen 2019

donderdag 9 juli 2009

Koudwatervrees 2

Vandaag afscheid genomen van de kinderen uit de klas en daarbij overladen met cadeautjes. Vooral chocola. Erg lekker natuurlijk, dat wel... Maar morgen mag ik weer op de weegschaal bij de internist. Boeha. Andere mensen vallen af van SLE, ik dus niet. Maar ja, vriendje Prednison hè. Die krijgt gewoon de schuld. Lekker gemakkelijk.

Vanavond nog een etentje met het team, waarbij we drie collega's in het zonnetje zetten omdat ze al 25 jaar in het onderwijs of binnen ons bestuur werken. Bij zulke gelegenheden geven we altijd een mand vol kleine cadeautjes rond een thema (bijvoorbeeld: ontspanning, tuin, lekker gezellig, Frankrijk etc.). Zalig te geven, zaliger te ontvangen.
Voor deze drie collega's had ik heel gemakkelijk dit keer Grote Pol drie flessen wijn laten kopen. De drie manden hadden de thema's bourgondisch, iets met een T (dus wijn gekocht die met een T begint: Terras Altas) en wijn.
Simpel.
Maar nu komt het moeilijke: ik wilde de flessen voorzien van een zelfgemaakt, supercreatief en origineel etiket. Dat vind ik leuk om te maken, weet ik.
Jahaa. Wéét ik wel.
Maar om eraan te beginnen is altijd zóóóó lastig. Dan speelt de koudwatervrees weer op. Gisteravond MOEST het toch echt gebeuren en jawel hoor, toen ik eenmaal bezig was... nou ja, je kent dat wel.


Maar goed. Nu heb ik dus vakantie. Kan ik in alle rust verder met mijn medicijndoos. Ook nog steeds zo'n koudwatervreesproject.

1 opmerking:

Gwennie zei

Hé, volgens mij goed gelukt, hoor! Ik zou blij zijn met het etiket!! (en met de inhoud! Eerlijk is eerlijk.... ;-) Hahahahaha)