Uitgelezen 2019

maandag 20 juli 2009

Anne Frank, Bert en Ernie, een coole streepjestrui en De Schepping

De laatste tijd breng ik dus nogal wat tijd op het toilet door. Vandaar maar eens een blogje over dit kleinste kamertje. De pot. Nummer 100. De plee. Het privaat. De piesemopsantee.

Ik plaats drie foto's die wel bijna voor zichzelf zullen kunnen spreken. Net zoals mijn darmen dat denken te kunnen doen: voor zichzelf spreken. De gang van zaken hier vanbinnen bepalen. Maar hah, ik blijf de baas over ze, hoor! Ze houden zich al wat rustiger en vanmiddag ga ik lekker cola zuipen. Kijken wat dat die borrels met het geborrel daar doen.
Maar nu die foto's:
1. Ik bewaar van De Polletjes stiekem grappige tekeningetjes, briefjes, verlanglijstjes, opstelletjes en dit soort krabbels. Deze was van Parapol.


2. Deze schoolbeker heeft een herbestemming gekregen. Lekt nooit en reuzehandig als je, door je halfbakken werkende nieren, regelmatig met een potje pies naar de dokter moet... We doen er voor de zekerheid wel elke keer na het afwassen dat briefje in.


3. Parapol werd 12 jaar geleden alweer zindelijk. En hij vond het echt errug leuk. Ik ook. Ik had hier een wc-foto van de trotse peuter willen plaatsen, maar dat vond Parapol errug vervelend, vandaar dus geen foto.

4. Binnenkort gaan we van de achterkantjes van ons lijfblad Onze Taal de allerleukste ruggespraakjes uitknippen, daar maken we dan weer een collage van voor op de weecee! En deze plakken we er zeker bij...

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Lydia zei

nou, die op het wc papier sschrijven vind ik wel een beetje zielig hoor.
Voor anne frank
maar wel grappig