Uitgelezen 2019

maandag 6 juli 2009

Elastiboy - thuiskunstjes


Kunstpol heeft net zo'n rekbaar vel als Kleine Broer. Hij kan het heel ver uitrekken, bij mij lukt dat voor geen meter, maar blijkbaar heeft hij via mij toch wat genen van zijn oom geërfd. Kleine Broer kan ook met z'n tong een centenbak maken (dus beide zijkanten én het puntje naar binnen laten omkrullen), maar dat kan Kunstpol (nog) niet.

Ik kan mijn pink over mijn ringvinger leggen, vervolgens mijn ringvinger met pink over mijn middelvinger, vervolgens mijn middelvinger met ringvinger en pink over mijn wijsvinger.

Grote Pol kan zonder handen zijn oren bewegen.

En mijn vader kan echt heel lang op één hand staan. Bovendien heeft hij losse muntjes in zijn knie, die hij kan laten rinkelen.
Welke kunsten worden bij jullie thuis vertoond?

2 opmerkingen:

Mrs. T. zei

Die rinkelende muntjes heeft vriendje ook! ;-)
Verder weinig kunstjes hier.

maup zei

Ik kan ook mezelf een hand geven op mi`n rug , rechterarm boven en links onderlangs . Ik kan ook op mijn handen staan (twee) met mijn hoofd omhoog en dan steun ik met mijn ellebogen tegen mijn knieen . Susses met uitproberen !

kleine broer