Uitgelezen 2019

dinsdag 3 juli 2012

Zin

Parapol voedt Kunstpol graag een beetje op. Kunstpol daagt Parapol graag een beetje uit. Gisteren zat hij te mekkeren: 'Ik heb geen zin.... *zucht*..... Ik heb hé-le-maal géén zin.' En dat zo'n 492 keer per uur. 


Toen de maat vol was, zei Parapol bars: 'O, heb je geen zin? Nou, dan moet je maar eens in een boek gaan kijken. Die staan vol met zinnen.'


En beste lezers, u vindt het misschien een vreselijk flauwe opmerking, maar ik moest toch zo ver-schrik-ke-lijk lachen...

9 opmerkingen:

vaNNien zei

Hij is inderdaad flauw, maar o zo leuk!! Ik zit hier ook te lachen! Lekker bijdehand die Parapol ;-)

Gerd@ zei

Ik hou van dat soort droge humor ...
Eerruuug leuk dus ...

Fijne dinsdag ... groetss Gerd@

Alies zei

Woei! Leuk, love it :)

Stins zei

Ik vind um ook leuk!

Mrs. T. zei

Hij is goed!

Trudy zei

Ja, leuk! Wij noemen dat thuis een ga toch fietsen opmerking... Vanwege het letterlijke natuurlijk.

Fokelien zei

Geweldig! Laat die broers elkaar maar es "opvoeden"... :-) Van moeders nemen ze toch niets aan.

Anoniem zei

prachtig, die ga ik onthouden!!

Doei,
Jojo

Jeanet zei

Whahahah...die ga ik onthouden!! Hij is errug goed. En zéker bruikbaar hier!