Uitgelezen 2019

vrijdag 6 juli 2012

DWZI 48 kilo's oud papier

De Polletjes zijn er helemaal klaar mee. Met school dan. Voorlopig althans. En ze hebben zelfs al het een en ander opgeruimd. Uit hun krochten kwamen stapels oud papier tevoorschijn . 
Met als gevolg dat 
a. de oudpapierbak overspannen is, 
b. er ook Belangrijke Papieren kwijt zijn (gelukkig niet het diploma) en
c. er op hun kamers nog meer wanorde heerst dan eerst, want de vrijgekomen ruimte werd onmiddellijk voor Andere  Zaken benut. 
Belangrijker Zaken, vinden de Polletjes. En dan weet u, trouwe lezer, al waar het over gaat.
Maar ik, ouwe moeder, weet absoluut niet wanneer het overgaat. Die laatste twee zinnen moet u misschien nog een keer lezen voor een juist begrip, ik weet het, het is warm en ook u bent aan vakantie toe. Ik vraag veel van u.

Parapol is blij verlost te zijn van de S-uren. Studie-uren waarbij de bejeugdpuiste bloem der natie geacht werd in volkomen stilte op school serieus en hard te studeren. In de praktijk werd er in stilte allerlei andere noeste arbeid verricht die niets met studie te maken had. Zoals tekenen. Had hij nu maar wel gestudeerd, dan was hij waarschijnlijk zonder herexamen in een keer geslaagd... Maar dan had u deze geweldige creatie, met Bewegende Beelden!!!, niet kunnen bewonderen, da's ook weer zo wat.






Meer DWZI? Klik!



9 opmerkingen:

Mrs. T. zei

Hahahaha, die ogen! Wat heb jij toch heerlijke knullen. Of romantiseer jij gewoon alles? ;-)

Anoniem zei

Kijk, dat belooft een prachtige grafische carriere!

merula zei

wat een creativiteit! Heerlijk toch ;)
Maareh... klatergoud? Dat moet ik zo even googlen hoor, ik weet niet wat dat is!
fijn weekend!

syta van wieren zei

leuk gemaakt... ik moest er wel even om lachen!

Anna zei

Heerlijk, de zomervakantie, zeker na je eindexamen!! Kan het nog zo terughalen. Succes met de troep;)

Marjan zei

Hahahah. En dan 'bejeugdpuiste'... hahahahah

vaNNien zei

Ik lig vlak!
Wat schrijf je toch heerlijk!!
Fijn weekend!!!

Gwennie zei

Hahaha, die ogen! Lachen zeg!!

wilmi zei

aaa..je hebt nog gelijk ook.. ik moest em twee keer lezen, die ene zin..