Uitgelezen 2019

woensdag 5 juni 2019

Boekenkast

Na de middelbare school was Polletje 2 iets belangrijks vergeten. Dat er boeken zijn die je kunt lezen. Dat dat fijn is en dat je er ook nog wat van kunt opsteken. Vergeten is misschien nog een vriendelijke uitdrukking voor het compleet weggevaagd zijn van het hele concept Boek in zijn brein.

Kreeg ik gisteravond een appje (Polletje is op militaire oefening in Polen):

Ik heb een boek gekocht.


😲

Nu al bladzijde 152
Als je maar niks te doen hebt he


Welk boek?
Je hebt toch ook een toverdoosje? (sergeant van de veva-opleiding noemde een computer ooit een toverdoos en die houden we erin)

Geen wifi
Het wapen van sjeng


Geschreven door?

Pepijn lanen 
Zanger bij de jeugd (De jeugd van tegenwoordig - een rapgroep)

O ja, die is intelligent

ja dat maar ook wazig
heel veel dure woorden
en hoofdpersoon denkt heel veel
en het boek is heel erg fictie
maar wel intelligent

Ik vind het supercool dat jij nu een boek leest! Maar wat als ie uit is? Je moet nog wel een tijdje daar in Polen...

Ik moet morgen nog de hele dag reizen dus dan is die denk ik wel uit
doe ik hem in een boekenkast denk ik

2 opmerkingen:

Jolanda zei

Ik vind toverdoosje ook een hele goeie! Zo jammer als ze niet lezen maar nu gloort er hoop? Heeft z'n voordelen, wifiloos zijn...

Clarien zei

Hehe schrijf je weer es? Dat duurde veel te lang hoor. Hoe kan je nou verwachten dat een zoon gaat lezen als de moeder nooit meer schrijft!

Grapje hoor. :)) Erg leuk blog. Herkenbaar ook!