Uitgelezen 2019

vrijdag 12 april 2013

DWZI de nachtwacht en meer!

- deze flashmob. Helaas wéér niet in het echt....



- mijzelf in een van de twee plaatselijke sufferdjes, gezellig naast de broodaanbieding op pagina-ergens-achterin-verstopt. En ook nog op de website van een ander plaatselijk sufferdje. Ik word wereldberoemd! Hier ter plaatse, dan.




 - een heleboel cadeautjes voor Grace. Ze had ooit, in een ver verleden, een weggeefgevaldinges gewonnen. Vanmorgen toog ik hoogstpersoonlijk naar het hoge noorden en voelde me net Sinterklaas toen haar zoontje de pakjes opgetogen uitpakte. Als ik een kinderzitje op m'n fiets had gehad, had ik hem stiekem ontvoerd, zo'n heerlijk jochie. 


- Exstudiepol liedjes spelen op de gitaar van Grote Pol. Hij heeft het in een paar maanden tijd best goed onder de knie gekregen en speelt en zingt de ganse dag, als hij geen caravanspiegels aan het monteren is (vorig avontuur ging gelukkig niet lang door). Momenteel verblijdt hij ons met Hotel California. Foto gemaakt van een foto van zestien jaar geleden. Je dacht toch niet dat hij zich nu nog liet kieken? Zeker niet door zo'n gekke moeder met een Heel Naar blog.


- Dit boek weer eens. Het was hard nodig en het helpt me goed, samen met de Wii en het zwembad en mijn fietsie. Kunstpol vergeleek me gisteren al met Katja Schuurman (hij weet niet wie dat is, moet ik er eigenlijk wel bij schrijven), dus het gaat echt de goede kant op. (puntjepuntjepuntje) Ik ga door tot ik een ons weeg!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Geen wonder dat je zoveel PR hebt, als je al op Katja lijkt. En ik ben het helemaal met KunstPol eens :)

Greet zei

Leuk, hoor, die flashmob. Helaas maak ik er zelf nooit een mee.

MamaNatuurlijk zei

In de krant nog wel dan mag je jezelf met recht beroemd noemen.
Leuk dat je zoon gitaar speelt. Gitaar vind ik altijd zo gezellig klinken.

Liefs MamaNatuurlijk

Anoniem zei

Ik houd veel van gitaar muziek,hoop het goaw eens te horen!
Maomi

Elma zei

Leuk hoor, beroemd! ;-) Succes met lijnen (een ons is wel weinig... maar wil ik ook graag weeg ha ha!)

Grace zei

Ha,
Ben je nog droog overgekomen? Man, wat een plensbui kwam er ineens! Echt superleuk, nogmaals...die cadeautjes...ik heb een megafoto van de inhoud op mijn blog staan...wist niet hoe die te verkleinen..:)
Zoonlief noemt je nu de mevrouw-die-eerst-naar-het-zwembad-ging-en-ons-toen-cadeautjes-kwam-brengen! Morgen gaan de zaadjes de grond in...ik kan niet wachten op de bloei van de lathyrus...heerlijk!!!!! Succes met lijnen...ik heb geen tips, bij mij vliegt het er af terwijl ik zwanger ben...zullen we ruilen? Op die zwangerschap na dan...;)
Groetjes uit het hoge noorden..
Grace

merula zei

hihi toen ik tiener was (jawel) en mezelf gitaar wilde leren spelen begon ik ook met hotel california, is best te doen namelijk!
Oef succes met Sonja. Zakelijk succes heb je zo te lezen al!

Anna zei

Goed bezig, met je praktijk en met katjaschuurmannen! (onee, sonjabakkeren ;))