Uitgelezen 2019

zondag 18 november 2012

De oudertelefoon

De Polletjes zijn weer eens lekker op dreef. Ze dreigen de kindertelefoon te bellen, want ze moeten een paar klusjes voor me doen en associëren en improviseren er vervolgens vrolijk op los.

Hallo, welkom bij het keuzemenu van de oudertelefoon.
Toets een 1 voor: Help, mijn kind luistert niet.
Toets een 2 voor: Help, allebei mijn kinderen luisteren niet.
Toets een 3 voor: Help, ik heb vervelende vriendinnen die over mij roddelen.
Toets een 4 voor: Help, ik zoek een boer.
Toets een 5 voor: Help, wat moeten we vandaag eten?
Toets een 6 voor: Ik wil een andere stem.
TOETS EEN 7 VOOR: IK WIL TOCH DIE ANDERE STEM WEER TERUG.
Toets een 8 voor: Ik wil rust.
Toets een 9 voor: tuuttuuttuut.

3 opmerkingen:

Mrs. T. zei

:-)

Anoniem zei

Mag ook meerdere nummers per keuzemoment?
( 3 kids, dus 215? Of: 218?)
Lijkt me wel lastig. Roept die lieve luisterende mevrouw dan "gekookte witlof". Bleh. Daar zit ik dan.
Want no way die witlof. Arie.

Stins zei

Haha, wij maken ook altijd varianten hierop!