Uitgelezen 2019

zaterdag 10 oktober 2020

Pollen-Parelen huwelijk

 Al een tijdje geleden breide ik deze trui: 

en gisteren legde ik de laatste hand aan deze trui: 


Vandaag trokken Grote Pol en ik ze voor de eerste keer aan. Vanmiddag gingen we gezellig ergens lunchen met het oudste Polletje, het jongste Polletje zit in quarantaine op een kazerne, want hij wordt maandag uitgezonden naar Litouwen. Daarna gingen we wandelen op het landgoed waar Grote Pol en ik verkering kregen en precies 30 jaar geleden deze foto lieten maken: 


En vandaag deden we een poging om het nog eens over te doen:

 

Reden voor een feestje dus. We zijn blij en gelukkig! En ik kan en wil het woord dankbaar in dit verband niet vermijden, ook al klinkt het zo oubollig. Want het had zomaar anders kunnen lopen. Van mijn vriendengroepje van vier, die allemaal zo rond 1990 trouwden, ben ik de enige die nog samen is met haar eerste en enige liefde!  

Bloemen van Grote Pol


Bloemen van de Polletjes

13 opmerkingen:

Emie zei

Van harte gefeliciteerd. Wij zijn blij en gelukkig, dat klinkt en is fantastisch. Houwen zo!

miekequilt zei

Gefeliciteerd met deze bijzondere dag in een bijzondere tijd.

Adriaantje zei

Hartelijk Gefeliciteerd en wat een mooie truien!!!

Anoniem zei

Hartelijk gefeliciteerd en dat jullie nog vele jaren bij elkaar mogen zijn.

Bertiebo zei

Gefeliciteerd en gs zo door

Mevrouw W. zei

Van harte gefeliciteerd.
Mooie truien heb je gemaakt! Die zijn vast heerlijk warm.

Roelien zei

gefeliciteerd!!

Wat een prachtige bloemen, vooral die van de polletjes vind ik mooi

maria zei

Dan gaat hij mijn zwager aflossen, die hopen we volgende week naar maanden weer te zien..
Van harte gefeliciteerd! Wij hadden eind augustus een feestje voor de trouwdag van mn ouders, 40 jaar. Dat zelfs 1 van de kleinkinderen (onder de 10 jaar) zei: en iedereen is nog samen, niemand is gescheiden. Mijn ooms en tantes waren nl ook aanwezig. Verbaasde mij meer dat een kind dat al zei.. wat ergens voor je heel normaal is, is in het algemeen helemaal niet normaal meer..

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd en het beste gewenst voor de toekomst.
De truien zijn prachtig!
Groeten Mijntje

erika zei

VAN HARTE gefeliciteerd met deze mijlpaal! Gewoon gezellig doorgaan, hoor. Wij waren afgelopen januari 55 jaar getrouwd. Volgens mij halen jullie dat ook! 👍😍💖

Mrs. T. zei

Gefeliciteerd met 30 jaar huwelijksgeluk. Op naar de 40.

Anoniem zei

Wat een prachtige truien! Heel knap!
En dankbaar is een heerlijk woord, en zeker terecht.......van harte gefeliciteerd!

Zeeuwse Mama zei

Alsnog gefeliciteerd! Ik vind je gebreide trui met al die kleurtjes echt énig gewoon!