Uitgelezen 2019

maandag 30 maart 2020

Diamant!

Vandaag zijn mijn ouders zestig jaar getrouwd. Dat is iets waar zij heel blij en dankbaar voor zijn, en ik, en heel veel anderen, met hen. Ik voel me zo gezegend met en door deze lieve mensen...


Vanmorgen gingen mijn twee broers en ik naar ze toe. We aten taart, bekeken de brief van de koning en de commissaris van de koning (de burgemeester kon helaas niet komen), zaten weer met z'n vijven aan de eettafel (dat was minstens 35 jaar geleden voor het laatst gebeurd) met een kopje soep en een boterham, het archief werd erbij gehaald met trouwboekje, jeugdherbergpassen, krantenknipsels, kampeerkaarten en meer. Oude herinneringen werden opgehaald, en tot slot zongen we weer het Voor al uw goede gaven, Heer.
Het was zo een heel eenvoudig samenzijn en tegelijk een sprongetjes-in-je-hart-gelukkig-makend groot feest!

9 opmerkingen:

Bertiebo zei

Wat mooi is dat. Jullie aan tafel en dat lied. Zongen jullie het in canon?
Voor de kijker hier is de foto prachtig. De bruidsjurk natuurlijk, maar ook de pakjes van de dames en de jurkjes van de meisjes. Wat een foto! Ik herinner me die kleding zo goed!

Mrs. T. zei

Wat fijn dat jullie naar hen toe konden gaan.

Van harte gefeliciteerd. Ik ga vaak samen met 'mijn' burgemeester op bezoek bij diamanten paren. het zijn altijd leuke uurtjes. En nu ligt dat inderdaad even stil helaas.

Anoniem zei

Hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal van je ouders! Wat bijzonder zo lang getrouwd. Een zegen van Boven! Eenvoudig maar zo kostbaar!

Mevrouw W. zei

Van harte gefeliciteerd! Fijn dat je ouders het met jullie konden vieren.

nicole orriens zei

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal van je ouders!

It's me zei

Wat mooi en bijzonder Lydia....maar met zijn alle aan tafel?....toch wel ruim hè 1,5 ?...ik bezoek mijn oudere mensen niet meer alleen achter glas enzo...pfff zo moeilijk allemaal....maar mooie momenten moet je koesteren fijn dat jullie dit nog konden delen ..liefs Ria ❤️🙏🙏❤️

Adriaantje zei

Hartelijk gefeliciteerd!

mrs H. te B. zei

Wat een mooi feest om samen te vieren! Extra bijzonder in deze bijzondere tijden.

erika zei

Van harte gefeliciteerd! Maar....mijn hart stond bijna stil toen ik las dat jullie op bezoek zijn gegaan! Sorry hoor, ik vind dit wel heel onverstandig!