Uitgelezen 2019

maandag 5 november 2018

Over duurzame sokken, oorlog en verlangens

Ik sloot een deal met het oudste Polletje - dat natuurlijk allang geen PolleTJE meer is. In ruil voor een foto zou ik een verzoek van hem hier op de blogspot zetten. Dat verzoek moet hij nog wel even zelf formuleren. Dat kan nog wel even duren gezien zijn onnavolgbare manier van prioriteiten leggen. Het zal de leeftijd zijn. Houdt u er rekening mee dat het iets met spullen uit de Tweede Wereldoorlog te maken heeft, want dat is nog steeds een grote hobby.
De foto die ik ruil voor mijn toezegging kreeg, plaats ik mooi al wel.
Het Polletje is op de duurzame toer. Hij vond op internet een prijsvraag waar hij een duurzaam product mee kon winnen. Niemand reageerde behalve hij (op het laatste moment) en hij won dus. De opdracht luidde: Maak een originele foto van een single sock. 


Wat won hij? Drie paar sokken met lusje en knoopje om ze innig aan elkaar te verbinden in de was. Mooie kwaliteit, goede pasvorm. Te bestellen bij Qnoop. Ik heb geen aandelen, maar wil ze wel graag voor mijn verjaardag. Papa, mama, iets voor jullie? Maat 40. 

1 opmerking:

Liesbethblogt zei

Geweldige foto. Ik gebruik lonelysokken meestal als pittenzak (gevuld met niet gekookte rijst) als vochtopnemer voor in de auto gevuld met kattenbakkorrel en mijn lonely huissok gaat om de kruik. Ik heb sokken trouwens ook, nog innig samen.