Uitgelezen 2019

dinsdag 21 maart 2017

Schoon genoeg + update

Nou, u overlaadde mij wel met enthousiaste reacties op mijn vaatdoekenactie.
Not.
Tsss, terwijl het zulke fijne doekjes zijn. U weet niet wat u mist. Ik zal nóg eens een prijsvraag uitschrijven, mopperdemopper. Of vindt u uw aanrecht wel schoon genoeg?
De reacties die er kwamen waren natuurlijk stuk voor stuk heel leuk en goed  en dichterlijk en vaatdoekwaardig. Maar er kan er maar eentje winnen en dat is Cisca uit Servië! Arme Cisca, in Servië bestaan helemaal geeneens geen vaatdoeken niet. Da's toch zielug? Stuur je me je adres en de gewenste kleurencombi? (purperpolletje@gmail.com)

Update: Nououou moe. Ook Cisca wil niet... Ipie dan wel?

8 opmerkingen:

Cisca Servie zei

Lieve Purperpolletje, wat leuk dat ik heb gewonnen maar het was helemaal niet mijn bedoeling o mee te doen met de wedstrijd. Ik weet nl dat portokosten in Nederland heel erg hoog zijn en vaatdoekjes kan je niet kopen in Servie maar wel zelf breien van resten katoen en dat heb ik dus gedaan. Laat nr. 2 lekker genieten van deze prijs en bedankt voor het aanbod. Groetjes

Anoniem zei

ja maar mij lijkt het juist zo leuk een vaatdoekje van jou op mijn aanrecht te hebben... wat kost het doekje en de porto? steur mij het doekje stuur ik het geld.
ria@vanoosten.nl

Zeeuwse Mama zei

Nou... ik wou wel reageren... maar ik géén inspiratie mbt de oplossing...;-( (vooral nadat ik die geniale reactie van Ciska had gelezen natuurlijk, want die was al het allerleukste ;-)

Ik vind ze heel leuk, zo kleurig!

Cisca Servie zei

purperpolletje, het komt helemaal goed. Ineens is er veel interese voor je vaatdoekjes. SUPER

Ipie zei

Ja hoor, Ipie wil wel! Leuk 😀
Ik stuur je even een email.

Franca zei

Ik vind je vaatdoekjes super!
Maar mag ( van mezelf) niet meedoen, omdat ik al zoveel vaatdoekjes gebreid heb.
Misschien is ruilen een optie?
groetjes, Franca.

Purperpolletje zei

Hoi Franca, leuk idee, doen we! Je moet wel even geduld hebben want ik heb inmiddels een hele wachtlijst.

Franca zei

Ik wacht braaf.
Laat me t.z.t. maar iets weten.
groetjes, Franca.