Uitgelezen 2019

maandag 28 november 2016

Jaaaa! Het is weer snertweer!!!!


4 opmerkingen:

erika zei

Brrr, koud én ik lust geen snert....
Maar er blijft genoeg winterkost over: hutspot, boerenkoolstamppot, spruitjes bv.

Bertiebo zei

Ik heb het nog nooit gemaakt. Terwijl ik het best lekker vind. Misschien toch maar eens proberen

Trudy zei

Oh, laatst nog een pan met vijf liter gemaakt. Ik heb er een traditie van gemaakt dan ook de grootouders uit te nodigen. We hebben er samen weer heerlijk van gegeten. En gelukkig waren er nog twee flinke porties over, die gingen de vriezer in. Altijd makkelijk wat achter de hand te hebben voor de koude dagen!

"Hanneke" zei

Heerlijk, erwtensoep! Alleen moet ik dan wel een avond uitzoeken dat ik niet te ver van een toilet af ben, en er een stapel leesgoed klaarleggen.... Dus ik maak niet zo heel vaak meer erwtensoep.